نویسنده: FariD دوشنبه، 06 ارديبهشت 1395
ساعت 08:46

تایید تلویحی وجود کنسول PS4K توسط شرکت AMD

5 از 5

خبرهای جدید حاکی از حمایت تلویحی شرکت AMD، غول بزرگ تولیدکننده تراشه های الکترونیکی، از وجود کنسول PS4K که به NEO نیز شناخته می شود، است.
این کمپانی از سه تراشه جدید به عنوان بخشی از فرآیند تجاری طراحی های نیمه سفارشی خود پرده برداشته و گفته می شود این تراشه ها به کنسول بعدی و پرحاشیه این روزهای سونی یعنی PS4K، کنسول جدید Nintendo موسوم به NX و نیز طرح جدید Xbox One مربوط به شرکت مایکروسافت تعلق دارد.پیش بینی می شود که این تراشه های جدید در طول 3 تا 4 سال آینده حدود 1/5 میلیارد دلار برای شرکت AMD درآمد داشته باشد.
خانم Lisa Su مدیرعامل شرکت AMD طی صحبتی که در مورد این تراشه های جدید انجام داد خاطرنشان کرد که «همه این محصولات در سال جاری میلادی تحویل داده نمی شوند» و اضافه کرد «فکر نمی کنم جزئیات دقیقی در مورد ذینفعان این تراشه ها داشته باشیم، اما ترجیح می دهم نتیجه آن چیزی باشد که مشتریان ما آماده عرضه آن هستند».
شایعات مبنی بر عرضه PS4K یا PS4.5 اوائل امسال شدت گرفت و گزارش های اولیه ادعا کردند که شرکت سونی این سخت افزار جدید خود را پیش از عرضه PS VR در اکتبر سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد. حتی شایعاتی مبنی بر انتشار بازی در تعطیلات آخر سال 2016 و قیمت عرضه 400 دلاری این محصول در رسانه ها پخش شد.طبق آخرین اخبار مربوط به این کنسول، پیش بینی شده است که این دستگاه تا مارس سال آینده (اسفند 1395) منتشر نخواهد شد. گزارش ها همچنین از پردازنده و پردازنده گرافیکی قوی تر و پهنای باند بیشتر RAM نسبت به کنسول PS4 فعلی حکایت می کند.با نزدیک شدن به فستیوال E3 امیدواریم در نهایت شاهد خبرهای رسمی در مورد PS4.5 باشیم.

FariD | اخبار | 25/04/2016
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    چیزی که خیلی دلم میخواد اطلاعات دقیقتری در موردش انتشار پیدا کنه کنسول نینتندو هست . واقعا مرموزه :im

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    چیزی که خیلی دلم میخواد اطلاعات دقیقتری در موردش انتشار پیدا کنه کنسول نینتندو هست . واقعا مرموزه :im

    آره بر خلاف سونی و مایکروسافت که قبل از ارائه محصول جدیدشون کلی شایعه پراکنی میکنن و بازار داغ میکنن، نینتندو در سکوت کامل خبری کارشو پیش میبره :l~l

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.