نویسنده: FariD یکشنبه، 21 آذر 1395
ساعت 13:40

از نقشه Ghost Recon Wildlands رونمایی شد

4.5 از 5

شرکت یوبیسافت از نقشه عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands رونمایی کرد و اعلام کرد که این بزرگترین نقشه یک بازی اکشن جهان باز است که تاکنون منتشر شده! اگرچه که جزئیات مربوط به این که این نقشه چقدر بزرگ است هنوز افشا نشده ولی الان دیگر دست کم می دانیم که این نقشه چه شکلی است.

داستان این بازی در بولیوی اتفاق میفتد، یک کشور محصور واقع در جنوب غرب امریکا. بسته به این که در کشور بولیوی به کجا بروید، جغرافیای آن تغییرات قابل توجهی می کند. در غرب این کشور قلل مرتفع رشته کوه آند را مشاهده می کنید حال آن که در شرق آن دشت های مسطح واقع در حوزه رودخانه آمازون را می بینید.

یوبیسافت در یکی از دو تصویری که از این نقشه نشان داده گفته است که این نقشه «زیباترین و خطرناک ترین جای روی زمین است». خصوصاً این نقشه به 21 ناحیه مختلف شامل 26 رییس (باس) و 11 زیست بوم متفاوت تقسیم می شود. این 11 زیست بوم عبارتند از: رشته کوه آرید، Altipland، تنگه، دره جنگلی، زمین های سرسبز، ارتفاعات، جنگل، دریاچه و آبشار، Salar، مرداب و Yungas.

هر یک از نواحی هم شهرک ها و دهکده ها و نیز روش های حمل و نقل خودش را دارد. علاوه بر این، هر ناحیه صنعت و روش زندگی متفاوتی با بقیه دارد.

Benoit Martinez هنرمند ارشد این بازی و کارگردان فنی آن به Polygon اعلام کرد که NPC های بازی هم برنامه های خودش را دارد و در حقیقت «گویی در جهان بازی هم زنده می باشند». آقای مارتینز اضافه کرد: «آن ها شب ها به رختخواب هایشان می روند و صبح ها هم بیدار می شوند و سر کار می روند. چه با آن ها تعامل بکنید و چه نکنید، آن ها زندگی خود را می کنند».

شاید لازم به ذکر نباشد که این مشخصه قطعاً در ایجاد این حس که هر ناحیه منحصر به فرد می باشد نقش دارد. ورای NPC ها، بدیهی است که می توان انتظار داشت که هر ناحیه با توجه به انواع حیوان هایی که در خود جای می دهد، توپوگرافی و غیره، متمایز باشد.

عنوان Ghost Recon Wildlands قرار است در تاریخ 17 اسفند برای کنسول های نسل هشتم و PC منتشر شود. تصاویر نقشه این بازی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

FariD | اخبار | 11/12/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.