نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 03 خرداد 1396
ساعت 12:08

تریلر سینماتیک آغازین بازی Tekken 7

4 از 5

هر چه می‌گذرد به زمان عرضه نسخه کنسولی و کامپیوترهای شخصی بازی مبارزه Tekken 7 نزدیک تر می‌شویم و از این رو کمپانی Bandai Namco ویدئو های جدیدی از این بازی منتشر می‌کند که همگی بی نظیر و تماشایی هستند.

امروز کمپانی Bandai Namco ویدئوی جدیدی از این بازی ارائه کرده که صحنه های سینمایی آغازین آن را نمایش می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رود این ویدئو بسیار شگفت انگیز و منحصر به فرد است. هم اکنون می‌توانید در پایان متن به مشاهده آن بپردازید.
Tekken 7 از نوع بازی های مبارزه ای در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که Bandai Namco مسئولیت ساخت و انتشار آن را بر عهده دارد. این عنوان نهمین بخش از سری مبارزه ای Tekken است که در ساخت آن از موتور Unreal Engine استفاده شده و اولین بخش از این سری می‌باشد که در مراحل ساخت و توسعه آن از این موتور بهره گرفته شده است.
Tekken 7 برای اولین بار به مدت محدودی در سال 2015 برای  Arcade در ژاپن عرضه گردید و پس از آن ورژن آپدیت شده arcade آن با نام Tekken 7: Fated Retribution در سال 2016 در ژاپن ارائه شد که محتوای آن بهبود پیدا کرده و توسعه یافته بود از قبیل مراحل جدید، لباس های جدید، آیتم های جدید و کاراکترهای جدید به آن اضافه شده بودند. هم اکنون قرار است این بازی در تاریخ 2 ژوئن 2017 (12 خرداد 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One عرضه شود.( پیش نمایش بازی Tekken 7 )

م.حافظ | اخبار | 24/05/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.