نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 17 شهریور 1396
ساعت 13:06

انتشار بازی L.A.Noire برای کنسول‌های نسل هشتم تایید شد

0 از 5

راک‌استار انتشار بازی L.A.Noire را برای کنسول‌های PS4,XB1 و Nintendo Switch همراه با نسخه مخصوص VR تایید کرد

این نسخه بروزرسانی شده در تاریخ 23 آبان برای پلتفورم‌های مذکور روانه بازار خواهد شد. نسخه سوئیچ این عنوان شامل بازی اصلی و تمامی بسته‌های الحاقی می‌شود و با ویژگی‌های خاص این کنسول مثل کنترلرهای جداگانه و HD Rumble منطبق شده است. همینطور این نسخه از بازی دارای زوایه دوربین عریض و «پشت به شانه» (over-the-shoulder) است. کسانی که بخواهند این عنوان را در «حالت دستی» سوئیچ تجربه کنند، قادر هستند از صفحه لمسی کنترلرها هم استفاده نمایند.

L.A.Noire New

L.A.Noire اولین بازی کمپانی راک‌استار برای نینتندو سوییچ به حساب می‌آید.

نسخه PS4 و XB1 همچنین شامل بازی اصلی و تمامی بسته‌های الحاقی خواهند بود. در این دو پلتفورم، ما شاهد طیف گسترده‌ایی از پیشرفت‌ها و تغییرات فنی به منظور بهبود کیفیت بصری و واقعی جلوه‌ دادن بازی خواهیم بود که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود نورپردازی و ابرها، زاویه جدید دوربین سینماتیک، تکسچرهای با کیفیت و ... اشاره کرد.

این عنوان بطور طبیعی روی PS4 و XB1 با کیفیت 1080p و روی PS4 Pro و Xbox One X با رزولوشین 4K اجرا خواهد شد.

راک‌استار همچنین نسخه VR این بازی را با نام L.A. Noire: The VR Case Files برای هدست‌های HTC Vive معرفی کرد. این ورژن شامل هفت عدد از پرونده‌های بازی خواهد بود که بطور خاص برای تکنولوژی واقعیت مجازی بازسازی شده‌اند.

در L.A.Noire شما به دهه 40 میلادی لس‌آنجلس (پس از جنگ‌جهانی دوم) سفر خواهید کرد و در نقش یک کاراگاه با نام «Cole Phelps» قرار خواهید گرفت که وظیفه دارید تعدادی از پرونده‌ها را که بعضی از آن‌ها بر اساس واقعیت ساخته شده‌اند را بررسی و حل نمایید.

کمپانی راک‌استار پیرو انتشار بازی اعلام کرد که ساخت ادامه این عنوان امکان‌پذیر خواهد بود، ولی این فرنچایز هیچ‌وقت ادامه نمی‌یابد و مدتی کوتاهی هم بعد از عرضه، استودیو Team Bondi (سازنده) بسته شد. در جریان ساخت بازی بخاطر اتهامات وارد شده، توسعه این عنوان هفت سال به طول انجامید!

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.