نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 17 مهر 1396
ساعت 20:01

ارائه نسخه رایگان بازی Ghost Recon: Wildlands و تریلر حالت Ghost War

5 از 5

تریلر حالت Ghost War بازی Ghost Recon: Wildlands منتشر شد

بزودی حالت PvP mode Ghost War برای بازی Ghost Recon: Wildlands ارائه خواهد شد و هم اکنون یوبیسافت اعلام کرده که این بازی در هفته جاری برای مدت زمان محدودی به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه رایگان برای کاربران تمامی پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows قابل دسترسی خواهد بود.

امکان تجربه رایگان بازی Ghost Recon: Wildlands بر روی تمامی پلتفرم های مذکور از روز پنجشنبه 12 اکتبر (برابر با 20 مهر) شروع شده و تا روز یکشنبه 15 اکتبر (برابر با 23 مهر) ادامه خواهد داشت. این نسخه شامل دسترسی به حالت Ghost War مذکور نیز هست. یوبیسافت در مورد دسترسی به DLC های این بازی در این نسخه جیزی نگفته اما احتمالاً قادر به تجربه DLC هایی که تاکنون برای این بازی منتشر شده نخواهید بود.

همزمان با این مدت زمان دسترسی به نسخه رایگان Ghost Recon: Wildlands، یوبیسافت تخفیف 50 درصدی برای تمامی نسخه های Wildlands در نظر گرفته است. با احتساب این تخفیف قیمت نسخه استاندارد آن به 30 دلار می‌رسد. درصورتی که تصمیم به خرید نسخه کامل بازی بگیرید، هرگونه پیش روی در مراحل بازی از نسخه آزمایشی رایگان منتقل خواهد شد.

همچنین یوبیسافت تریلر مربوط به حالت 4v4 Ghost War را منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. حالت 4v4 Ghost War قرار است در قالب یک آپدیت رایگان در روز 10 اکتبر 2017 (برابر با 18 مهر) به این بازی اضافه گردد. از ویژگی های آن می‌توان به 8 نقشه و 12 کلاس در هنگام عرضه اش اشاره کرد؛ البته یوبیسافت اظهار داشته که برای این مد، آپدیت ها و محتواهای جدیدی در آینده ارائه خواهد شد از جمله کلاس های جدیدتر، نقشه های بیشتر و حالت های اضافه تر.

م.حافظ | اخبار | 09/10/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.