نویسنده: فرشاد سه شنبه، 18 مهر 1396
ساعت 16:39

اعمال تغییراتی در بازی Overwatch بدلیل وجود یک باگ

0 از 5

جف کاپلن تغییرات بازی Overwatch بدلیل باگ مربوط به Lucio را تایید کرد

شاید بازیکنان بازی Overwatch دیگر به دیدن باگ‌های متفاوت در آن عادت کرده باشند و شاید هم از ندیدن آن تعجب کنند! گرچه وجود این باگ‌ها قابل درک است چراکه به عنوان یک بازی آنلاین، سرورهای آن روزانه میزبان میلیون‌ها بازیکن از سراسر جهان هستند و در نتیجه امکان ایجاد مشکلات فنی در نقاط مختلف این بازی وجود خواهد داشت گرچه مشکل اخیر بوجود آمده، در نوع خود می‌تواند جدید باشد!

اگر از شخصیت Lucio در بازی Overwatch استفاده می‌کنید، پس احتمالاً متوجه تعییراتی در قابلیت‌های او شده‌اید. برای مثال توانایی افزایش سرعت پرش او اخیراً حذف شده است. برخی از مردم منجمله شما ممکن است که از تغییرات اعمال شده برای این شخصیت خوشحال نباشید. یکی از کاربران در انجمن بلیزارد در خصوص این شخصیت نوشته است:

آن‌ها حالت سرگرمی را از این شخصیت گرفته‌اند.

«جف کاپلن» (Jeff Kaplan) به عنوان سرپرست طراحان بازی Overwatch در پاسخ به چنین پست‌هایی تایید کرد که نباید نگرانی در خصوص چنین تغییراتی وجود داشته باشد اما این تنها یک باگ در «سرورهای تست عمومی» (PTR) این بازی بوده است. پس اگر از شخصیت Lucio استفاده می‌کنید و نگران تغییرات اخیر او هستید، خاطر جمع باشید که این تغییرات به ترسناکی هم که فکر می‌کنید نبوده‌اند.

فرشاد | اخبار | 10/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.