نویسنده: فرشاد سه شنبه، 14 آذر 1396
ساعت 18:40

دیوید کیج در پاسخ به حواشی بازی Detroit: Become Human جزئیاتی را ارائه کرد

0 از 5

دیوید کیج جزئیاتی را در مورد بازی Detroit: Become Human ارائه کرد

از زمان معرفی عنوان Detroit: Become Human در نمایشگاه بازی پاریس سال 2015، سازندگان آن دوره ساخت بدون حاشیه‌ای را پشت سر گذاشتند اما در نمایشگاه بازی پاریس امسال، تریلری از این بازی به نمایش گذاشته شد که خشم گروهی از بازیکنان، مخصوصاً گروه‌های حمایت از حقوق کودکان را بر انگیخته است.

Dame Esther Rantzen به عنوان روزنامه نگار و موسس Childline، اخیراً در مصاحبه با The Mail پیرامون خشونت علیه کودکان اعلام کرده است:

چنین چیزی (خشونت علیه کودکان) برای هزاران کودک یک کابوس در زندگی واقعی محسوب می‌شود؛ سازندگان این بازی باید شرمنده باشند؛ چه کسی کتک زدن یک کودک را سرگرمی می‌داند؟

«دیوید کیج» (David Cage) به عنوان کارگردان بازی Detroit: Become Human در مصاحبه اخیر خود با Play UK، در پاسخ به چنین اعتراضاتی اعلام کرد که قصد او از ساخت این بازی، روایت داستانی است که منجر به تحرک بازیکنان شده و حسی را در آن‌ها ایجاد کند؛ کیج معتقد است که بازیکنان مختلف، چیزهای متفاوتی را در عنوان Detroit: Become Human خواهند دید که این موضوع، از دید او بسیار عالی است.

براساس زمانبندی، بازی Detroit: Become Human در شش ماهه اول سال 2018 بطور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

پیش از این آدام ویلیامز در پاسخ به حواشی عنوان Detroit: Become Human اعلام کرده بود که هدف تیم آن‌ها، خلق یک داستان معنی‌دار و تاثیر گذار بوده است، حتی اگر برای رسیدن به این هدف، با مشکلات جدی با جامعه و طرفداران روبرو شوند.

فرشاد | اخبار | 05/12/2017
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    من از طرفدارای دیوید کیج هستم و اعتقاد دارم که سبکی که ایشون در ساخت بازی های ویدیویی ابداع کرده، فوق العاده است . سطح بسیار بالای استانداردهای شخصیت پردازی، کارگردانی، داستان نویسی، تعامل بازیکن با بازی و انعطاف وحشتناک در پیشبرد داستان چیزهایی هستند که فقط از دنیای بازی های ویدیویی و بدون اغراق ذهن خلاق دیوید کیج نشات می‌گیرن. من با بازی های این نویسنده، کارگردان و آهنگساز بزرگ زندگی کردم . با Heavy Rain و Beyond و حتی با Until Dawn بخاطر شباهت هایی که به کارهای دیوید کیج داشت.
    من از طرفدارای دیوید کیج هستم و اعتقاد دارم که سبکی که ایشون در ساخت بازی های ویدیویی ابداع کردن، فوق العاده است. سطح بسیار بالای استدانداردهای شخصیت پردازی، کارگردانی، داستان نویسی، تعامل بازیکن با بازی و انعطاف وحشتناک در پیشبرد داستان چیزهایی هستند که فقط از دنیای بازی های ویدیویی و بدون اغراق ذهن خلاق دیوید کیج امکان پذیر است. من با بازی های این نویسنده، کارگردان و آهنگساز بزرگ زندگی کردم. با Heavy Rain و Beyond و حتی با Until Dawn بخاطر شباهت هایی که به کارهای دیوید کیج داشت.
    مقدمه چینی کردم که بگم من طرفدار ایشون و کارهای خارق العاده ای هستم که انجام دادن اما در این مورد خاص، اول باید بگم که دوباره تریلر پخش شده در نمایشگاه گیم پاریس رو تماشا کردم تا به خودم یادآوری کنم که چه چیزی این همه تنش رو ایجاد کرده. فکر می کنم منتقدین و معترضین این بازی کلیات فوق العاده بزرگتر در این رابطه ( خشونت علیه کودکان ) رو فراموش کردن و به نکاتی جزئی توجه نشون می دن که فقط بواسطه ی توجه اونها باعث ایجاد حساسیت شده. شاید در زمان دیدن تریلر برای اولین بار، اصلا این مورد که در حال حاضر موضوع نقد قرار گرفته دیده نشه و کسی به اون توجهی نکنه اما بعد از ایراد انتقاداتی از این دست، توجه روی اون بالا بگیره . در هر صورت این موضوع بواسطه ی انتشار تریلر، در بازی دیده می‌شه اما من در گفته ی جناب دیوید کیج که در این مطلب ذکر شده هیچ توضیح منطقی مشاهده نمی کنم . اصلا توضیح یا دفاعیه ای در ابن باره نمی بینم . حتی این نقل قول از کیج رو می شه در هر جایی و در هر مناسبتی درباره ی بازی هایی که ساختن قرار داد بدون اینکه به موضوع مشخصی اشاره داشته باشه . لپ کلام اینکه با اظهاراتی از این دست و بدون توضیح و ایراد دلیل، مطمئنا در زمان عرضه، بازی دیتروید با سانسورهایی همراه خواهد بود. امیدوارم این اتفاق نیفته و مدیر و مسئولین روابط عمومی استودیوی کوئنتیک دریم فکری به حال این موضوع بکنن.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.