نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 27 آذر 1396
ساعت 08:42

Eidos Montreal: همچنان به بازیهای تک نفره پایبند خواهیم بود

0 از 5

Eidos Montreal نسبت به نگرانی‌های ایجاد شده پیرامون بیانیه‌ی اخیرش واکنش نشان داد

استودیوی Eidos Montreal روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از این پس بیشتر بر روی محتوای آنلاین بازیها تمرکز خواهد کرد. این بیانیه نگرانی‌هایی در دل هواداران بازیهای تک نفره بوجود آورد. برای بهتر متوجه شدن ماجرا، بخشی از متن بیانیه را در ادامه می‌خوانید:

در Eidos Montreal، ما پیوسته در تلاشیم تا تجربیات خلاقانه و هیجان انگیزی برای بازیکنان بسازیم. در عین حال، قصد داریم که از این به بعد اهمیت بیشتری به بخش آنلاین بازیهایمان بدهیم و در تلاشیم که بازیهایی به یاد ماندنی و تاثیرگذار به مخاطبانمان عرضه کنیم.

با استفاده از ماهیت ذاتی بازیهای آنلاین قادر خواهیم بود که هم برای آینده و هم زمان حاضر، پروژه‌های خوبی ارائه کنیم. به منظور دستیابی به این هدف، مشغول ساخت تیمها و ابزاری هستیم که در راه رسیدن به خواسته‌هایمان ما را یاری کنند. امیدواریم شما نیز در ین سفر همراهمان باشید.

حال به نظر می‌رسد که علیرغم تمام نگرانی‌ها، «تمرکز بر روی محتوای آنلاین» به این معنا نیست که Eidos قصد دارد بازیهای تک نفره را رها کند. البته همگی بر این امر واقفیم که رویکرد جدید این استودیو ممکن است تبعاتی نیز در پی داشته باشد. گذشته از اینها، امروزه بازیهای آنلاین مخاطبان بسیاری برای خود دست و پا کرده‌اند. حال رییس Eidos Montreal، دیوید آنفوسی نسبت به نگرانی‌های بوجود آمده واکنش نشان داده است و در حساب توییتر خود نکاتی را روشن کرده است:

هیچکس نگفت که ما قراره بازیهای تک نفره و داستانی رو به حال خودشون رها کنیم. این رو کجا خوندین؟! ما از ساخت این بازیها لذت می‌بریم.

آنفوسی گفت: «ما نمی‌توانیم به دستاوردهایمان در Eidos Montreal پشت کنیم.» بازیهای تک نفره نقش مهمی را در تاریخ استودیوی Eidos Montreal ایفا کرده‌اند. عناوینی همچون Deus Ex: Mankind Divided در رشد این توسعه دهنده تاثیر فراوانی داشتند.

آنفوسی در انتها به هواداران وعده داد که منتظر یک بازیِ اکشن-ماجراجویی بزرگ باشند!

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.