نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 ارديبهشت 1397
ساعت 07:45

به زودی نسخه دمو Detroit: Become Human در دسترس قرار می گیرد

0 از 5

پس از خبر «گلد شدن» بازی Detroit: Become Human، طرفداران به زودی قادر به تجربه رایگان نسخه دمو این بازی خواهند بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که مدت بسیار کوتاهی از انتشار بازی God of War می‌گذرد، اما عرضه بازی انحصاری بعدی سونی نیز نزدیک است. بازی Detroit: Become Human که به تازگی خبر تکمیل ساخت یا گلد شدن آن اعلام شده، تنها یک ماه با عرضه جهانی فاصله دارد، و به زودی نیز بازیکنان قادر به تجربه ورژن دمو این بازی به شکل رایگان خواهند بود.

البته در برخی مناطق، هم‌اکنون نیز نسخه دمو بازی توسط بازیکنان در حال تجربه است؛ استرالیا و نیوزیلند‌ی‌ها هم‌اکنون به این نسخه به شکل رایگان دسترسی دارند و کاربران اروپایی و آمریکایی نیز با اختلاف ساعت، در روز سه‌شنبه ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) قادر به دریافت رایگان نسخه دمو بازی هستند. این نسخه شامل اولین سکانس بازی، با نام گروگان است که در آن اندروید (ربات هوش مصنوعی) به نام «کارآگاه کانر» نقش اصلی را بازی می‌کند.

همچنین کاربران اکو آمازون در آمریکا، می‌توانند از الکسا درباره وقایعی که در طول بازی کردن نسخه دمو می‌بینند سوال کنند. این کار از طریق شروع کردن enquiry یا پرسش از الکسا، با موضوع «الکسا، پرسیدن زندگی سایبری (Alexa, ask Cyberlife)» قابل انجام است. از این طریق امکان گرفتن اطلاعات بیشتری از دنیای بازی Detroit: Become Human فراهم می‌شود. برای مثال می‌توان درباره شخصیت‌های بازی سوال کرد، یا درباره پایان‌های متفاوت و جایگزینی که در سناریو «گروگان» به وقوع می‌پیوندد پاسخ دریافت کرد.

این بازی طبق برنامه قرار است در ۲۵ می (۴ خرداد) عرضه شود؛ بازی که قرار است داستان گروهی از اندرویدهای رباتی را، که در معرض احساسات و تجارب جدید واقع می‌شوند روایت کند. بازیکن در این بازی، سه شخصیت مجزا را کنترل می‌کند که طبعا، هر کدام داستان و سفر خودشان را دارند. همچون سایر آثار «دیوید کیج»،‌ هر تصمیم در این سفر روی وقایع بعدی که از راه می‌رسند موثر هستند. این شیوه، البته شباهت زیادی به تعدادی دیگر از بازی‌های «کوانتیک دریم» استودیو سازنده بازی دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.