نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 ارديبهشت 1397
ساعت 08:30

استودیو Bend درحال استخدام برای بازی انحصاری بعدی PS4 است

5 از 5

استودیو Bend یک سال قبل از عرضه بازی مورد انتظار Days Gone، فرایند ساخت بازی بعدی خودش را شروع کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس یک فراخوان استخدام و فهرست مشاغل که به تازگی منتشر شده، به نظر استودیو Bend شرکت سونی که سازنده عناوین مطرحی چون بازی مورد انتظار Days Gone و دیگر بازی‌ها نظیر سری Syphon Filter و Uncharted: Golden Abyss است، از هم اکنون برنامه‌هایش برای ساخت بازی انحصاری بعدی پلی‌استیشن 4 را اجرایی می‌کند.

در حال حاضر جزئیات زیادی درباره بازی بعدی استودیو بند مشخص نیست، ولی با توجه به فهرست مشاغل استخدام، این موضوع مشخص است که استودیو از هم‌اکنون کار روی یک بازی AAA را برای کنسول نسل هشتمی سونی شروع کرده است. همان‌طور که اشاره شد، هنوز درباره خود بازی اطلاعات خاصی مشخص نشده که به این صورت بازی جدید، می‌تواند یک عنوان کاملا جدید یا دنباله‌ای برای سری Days Gone باشد. استودیو در توضیح این فراخوان استخدام، متن زیر را منتشر کرده است:

استودیو Bend سونی، خالق بازی Days Gone، سری Syphon Filter و همچنین بازی Uncharted: Golden Abyss به دنبال افراد مستعد برای پیوستن به تیم پر شور خودش است، تا یک بازی AAA جدید و انحصاری برای پلی‌استیشن 4 تولید کند.

ما به دنبال یک برنامه‌نویس ارشد گیم‌پلی برای مشارکت در روند توسعه بازی هستیم. این شغل در چند حوزه برنامه‌نویسی تخصص دارد که محوریت اصلی آن، به پیاده‌سازی و معماری کدهای سیستمی در موتور بازی‌سازی مرتبط است؛ موتور بازی که از آن برای ساخت و توسعه اپلیکیشن‌های یک بازی استفاده می‌شود.

استودیو بند همان‌طور که اشاره شد، هنوز بازی جدید خودش یعنی Days Gone را عرضه نکرده است. این بازی ابتدا قرار بود در سال جاری میلادی عرضه شود که در نهایت، اعلام شد که عرضه بازی تا سال ۲۰۱۹ به تعویق افتاده است. از همان زمان، بحث‌هایی در این باره که بازی مشکلی در روند توسعه نداشته و این تاخیر در عرضه، صرفا یک استراتژی تجاری بوده است نیز مطرح بود.

بازی Days Gone یک بازی جهان‌باز با محوریت بقا و زامبی‌ها است. سونی تاکنون در چند مناسبت مختلف، از جمله رویداد E3 و رویدادها و نمایش‌های دیگر سال گذشته، اطلاعات و تریلرهایی از بازی به اشتراک گذاشته بود که به نظر می‌رسید بازی، حتی جلوتر از زمان عرضه در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد. با این اوصاف، تصمیم به تاخیر در عرضه بازی احتمالا باید به لاین‌آپ شلوغ امسال پلی‌استیشن 4 مرتبط باشد؛ سالی که سونی بازی‌های بزرگی نظیر God of War، Detroit: Become Human و Spider-Man را در فهرست عناوین انحصاری خود می‌بیند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.