نویسنده: مهدی افتخاری یکشنبه، 13 خرداد 1397
ساعت 20:49

Detroit: Become Human به موفق‌ترین عنوان Quantic Dream تبدیل شد

0 از 5

به گفته مدیر عامل شرکت Quantic Dream، عنوان Detroit Become Human موفق‌ترین بازی آن‌ها تا به حال بوده است.

عنوان Detroit: Become Human به طور کلی هم از طرف منتقدان و هم از طرف بازیکنان بازخوردهای خوبی را به دنبال داشت و به گفته مدیر عامل شرکت Quantic Dream، فروش بالای بازی این قضیه را ثابت می‌کند.

در یک پست که ساعاتی قبل در توئیتر گذاشته شد، گویلامه دفندامیره گفت:

بعد از یک هفته می‌توانم بگویم که عنوان Detroit: Become Human از همه لحاظ موفق‌ترین بازی ما تا به حال بوده است. آنچه که از همه بیشتر برای ما لذت بخش است، بازخورد مثبت بازیکنان و استقبال خوب آن‌هاست.

مشخص نیست که منظور آقای دفندامیره موفقیت از چه لحاظی است، نقدها، فروش بازی یا حتی بازخورد طرفداران. شاید او دارد به فروش بازی در بریتانیا اشاره می‌کند که رکورد God of War را شکست. برای پنج هفته متوالی، عنوان God of War در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا بود. حال نه تنها Detroit مقام اول را داراست، بلکه God of War در مقام پنجم پشت سر Detroit، State of Decay 2، Fifa 18 و Dark Souls Remastered قرار دارد.

به عنوان جشن موفقیت این عنوان، شرکت Quantic Dream و PlayStation اخیرا ویدئویی را در Youtube منتشر کردند که در آن بازیکنان از بازی تعریف و تمجید می‌کنند.

برای آن دسته از مردم که این بازی را تجربه نکرده‌اند یا اصلا نمی‌دانند Detroit: Become Human چیست، این عنوان یک بازی انحصاری PS4 است که بازیکنان را در شهر Detroit در سال 2038 قرار می‌دهد. بازیکنان در نقش سه کارکتر بازی می‌کنند: مارکوس، یک اندروید که قصد نجات نوع خود در آمریکا را دارد. کارا، اندرویدی دیگر که نقش مادری را ایفا می‌کند. و در آخر کانر، یک اندروید کارآگاه که تنها ماموریت او، کشف این است که چرا اندرویدها به مرور زمان انسان نماتر می‌شوند. این سه داستان هر ازگاهی از هم گذر می‌کنند و مهم‌تر از آن اینکه تک تک انتخابات شما نه تنها سرنوشت شخصیت اصلی بلکه دنیای اطرافش را نیز تغییر می‌دهد. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.