نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 19 خرداد 1397
ساعت 11:28

احتمال عرضه‌ی غربی عنوان Metal Wolf Chaos وجود دارد

0 از 5

با توجه به توییت اخیر Devolver Digital احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی غربی یکی عناوین قدیمی From Software دارد

E3 امسال برای طرفداران From Software، سازنده‌ی سری Dark Souls لذت‌بخش خواهد بود؛ احتمالاً از عنوان جدیدشان، Shadows Die Twice پرده‌برداری خواهد شد و در کنار آن نیز از پروژه‌ی بسیار متفاوتی رونمایی خواهند کرد: Metal Wolf Chaos.

Metal Wolf Chaos در سال 2004، انحصاراً برای Xbox و فقط در ژاپن منتشر شد. دلیل این تصمیم احتمالاً دیوانه‌وار بودن بازیست! بازی طی دومین جنگ داخلی آمریکا رخ می‌دهد و بازیکن نقش Michael Wilson، رئیس‌جمهور آمریکا را بازی می‌کند که از روی جرج دابلیو بوش الهام گرفته شده است. معاون‌ رئیس‌جمهور علیه شما کودتا کرده و شما با استفاده از روباتی غول‌پیکر به نام Metal Wolf باید کشور را پس بگیرید! From Software قبل از رسیدن به فرمول دارک سولز مشغول سخت همچین عناوینی بوده.

اخیراً Devolver Digital تصویر زیر را بدون هیچ توضیحی توییت کرده است:

MWC

این شکل از نشان رئیس‌جمهوری قبلاً در عنوان Metal Wolf Chaos استفاده شده بود. در سال 2016 نیز شرکت Devolver Digital به انجام کاری با این بازی علاقه نشان داده بود.

فعلاً هیچ اطلاعات دیگری از این پروژه در دست نیست. ممکن است صرفاً ریمستر نسخه‌ی اصلی باشد، بازسازی، ریبوت یا حتی نسخه‌ی جدید. به هر حال این بازی با کنفرانس‌های دیوانه‌وار Devolver Digital هم‌خوانی دارد! مراسم E3 از 22 تا 24 خرداد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.