نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 29 خرداد 1397
ساعت 23:34

Square Enix در حال بررسی امکان عرضه‌ی Final Fantasy XIV برای Switch و Xbox One است

0 از 5

آن‌ها به دنبال ایجاد Cross-Play بین همه‌ی دستگاه‌ها هستند

نسخه‌ی چهاردهم سری Final Fantasy، عنوانیست در سبک نقش‌آفرینی چندنفره‌ی کلان (MMORPG) و چندین سال پس از انتشار، با حمایت قوی تیم سازنده و عرضه‌ی مکرر آپدیت‌ و بسته‌های‌الحاقی با قدرت به روند خویش ادامه می‌دهد؛ ولی با عرضه روی سیستم‌های دیگر حتی بیشتر گسترش خواهد یافت. کمپانی اسکوئر انیکس هنوز چیزی را تأیید نکرده اما ظاهراً آن‌ها در حال بررسی و گفت و گو درباره‌ی احتمالات هستند.

آقای Naoki Yoshida، کارگردان بازی، طی مصاحبه‌ای با VGR با اعلام کرد که آن‌ها درحال مذاکره برای عرضه‌ی این عنوان برای نینتندو سوئیچ و Xbox One، به صورت Cross-Play با PC و PS4 هستند. به نقل از این سایت:

ما می‌دانیم که این مذاکرات درباره‌ی پلتفرم‌های دیگر در جریان هستند، من می‌خواستم بدانم که آیا آقای یوشیدا اطلاعات جدیدی می‌تواند به ما بدهد یا نه. ایشان اشاره کردند که آن‌ها خواهان "حداکثر راه‌های ممکن برای بازی کردن" هستند. مذاکرات با هر سه ناشر-سونی، نینتندو و مایکروسافت- همچنان ادامه دارد تا در صورت امکان این بازی برای سوئیچ و Xbox One با قابلیت Cross-Play با PC و PS4 عرضه شود. ایشان امیدوار است تا هرچه زودتر چیزی را معرفی کند.

Final Fantasy XIV برای PC و PS4 در تمام مناطق موجود است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.