نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 01 تیر 1397
ساعت 12:40

اطلاعات جدیدی از سیستم بمباران اتمی Fallout 76 منتشر شد

0 از 5

آقای Pete Hines اطلاعات جدیدی از بمب‌های اتمی و پناهگاه‌های بازی به اشتراک گذاشتند

از بمب‌های اتمی علیه بازیکنان دیگر نمی‌توانید استفاده کنید؛ به کسانی که در محل هدف‌گیری شده حضور دارند هشدار داده خواهد شد.

نایب رئیس Bethesda، آقای Pete Hines در مصاحبه‌ای طی مراسم E3 2018 با FZ.se اعلام کرد با این‌که امکان هدف‌گیری بازیکنان دیگر را نخواهید داشت، بمب‌های هسته‌ای کماکان تهدیدی جدی خواهند بود؛ به همین علت کسانی که در محدوده‌ی مورد اصابت بمب هستند اخطاری دریافت خواهند کرد.

وقتی بمبی به سمت منطقه‌ای شروع به حرکت می‌کند، حاضران آن منطقه آگاه می‌شوند. می‌توانید بایستید و کاری نکنید، ولی به‌جایش می‌توانید سریع گورتان را از آن‌جا گم کنید تا مورد اصابت بمب هسته‌ای قرار نگیرید.

راه‌اندازی بمب‌های اتمی مثل پیدا کردن آن‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود، چون به کد‌هایی برای راه‌اندازی آن‌ها نیاز خواهید داشت. در واقع این کار یکی از اهداف اواخر بازیست. بعد از پرتاب بمب، گیاهان و جانوران آن منطقه برای مدت محدودی تغییر خواهند کرد و آیتم‌های با ارزش‌تری به شما خواهند داد.

آقای Hines تکرار کرد که از کدها برای پناهگاه‌ها نیز استفاده خواهند شد، یعنی مثل بمب‌ها، ورود به آن‌ها نیاز به تلاش و جمع‌آوری کد دارد.

باید بخش‌های مختلف کد را به‌دست آورید تا کل کد برایتان مهیا شود. بعد باید جایی بروید و کد را وارد کنید، که این محیط هم طبیعتاً درهایش به رویتان باز نیست و ورود به آن کار راحتی نخواهد بود.

Fallout 76 در تاریخ 23 آبان برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.