نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 13 تیر 1397
ساعت 10:23

Bioware فعلاً به جنگ‌ستارگان باز نخواهد گشت

0 از 5

Dragon Age و Mass Effect برای این استودیو ارجحیت دارند

استودیوی بایوویر فعلاً تمام وقت و هزینه‌ی خود را صرف عنوان پر سر و صدای Anthem کرده، اما آن‌ها بعد از اتمام این پروژه به کدام سمت خواهند رفت؟ سایت Game Informer این سوال را از Casey Hudson، مدیر کل بایوویر پرسید و با توجه به جواب ایشان، Dragon Age و Mass Effect الویت‌های این استودیو خواهند بود.

ما می‌خواهیم هر چه سریع‌تر به Dragon Age و Mass Effect برگردیم. مس‌افکت عنوانیست که شخصاً علاقه دارم بهش برگردم. [...] اون بچه‌ی من هست. من به شروع مس‌افکت کمک کردم، به همین علت قصد داریم در زمان مناسب سراغش برویم.

تیم کوچکی در بایوویر در حال آماده‌سازی نسخه‌ی بعدی Dragon Age هستند، پس احتمالاً پروژه‌ی اصلی این استودیو بعد از Anthem، ادامه‌ی این عنوان باشد؛ اما جنگ‌ستارگان چطور؟ این استودیو عمده شهرت خود را با سری Knights of the Old Republic بدست آورد، آیا آن‌ها به کهکشان خیلی ،خیلی دور بازخواهند گشت؟

خیلی بازی‌ها هستند که [...] ما به عنوان یک استودیو می‌خواهیم رویشان کار کنیم. یکی از چالش‌ها این است که بازی خیلی خوبی در این حد و اندازه بسازیم، که این کار بیشتر اعضای استودیوی بایوویر را مشغول خواهد کرد و ما استودیوی بسیار بزرگی هستیم. خیلی بازی‌ها هستند که می‌خواهیم بسازیم ولی نمی‌توانیم، در واقع باید یکی را انتخاب کنیم و آن را پیش‌ببریم. اما من همیشه جنگ‌ستارگان را دوست داشتم، کار کردن روی Knights of the Old Republic برایم لذت‌بخش بود. پس... ما همیشه در حال این فکر هستیم که عنوان بعدی چه خواهد بود.

در سال 2013، کمپانی دیزنی حق بازی ساختن از سری جنگ‌ستارگان را انحصاراً به EA داد و بایوویر اعلام کرد که کار روی عنوانی از این سری را شروع کرده است. البته این استودیو هنوز از Star Wars: The Old Republic که عنوانی در سبک MMORPG هست حمایت می‌کند، اما طرفداران منتظر چیز جدیدی بودند.

نظر شما چیست؟ دوست دارید پروژه‌ی بعدی این استودیو چه چیزی باشد؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    اگر مثل آدمیزاد برگردن سمت بازی‌های سینگل پلیر و مث یوبیسافت که فرتوفرت بازی آنلاین چرتوپرت میده که فقط پول در بیاره جوگیر نشن خیلی خوبه! امیدوارم سر عقل بیاد این بایوور و پروژه بعدیشون تبدیل بشه به یک تجربه فراموش نشدنی عین Dragon Age Origins.

    ‏ArumYn از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.