نویسنده: مهدی افتخاری چهارشنبه، 13 تیر 1397
ساعت 10:34

صحبت‌های تاد هاوارد در مورد عنوان Starfield

0 از 5

به گفته تاد هاوارد، عنوان Starfield یک بازی Cross-gen است.

عنوان Starfield، بازی جدید تک نفره نقش آفرینی شرکت بتسدا است و با وجود اینکه بسیاری از افراد اعتقاد داشتند این بازی فقط برای نسل بعدی به بازار عرضه می‌شود، تاد هاوارد گفت امکان دارد Starfield یک عنوان Cross-gen باشد، به این معنی که هم برای نسل هفتم و هم برای نسل هشتم منتشر خواهد شد.

در E3 2018 تاد هاوارد، Starfield را یک بازی نسل بعد خطاب کرد. در یک مصاحبه اخیر با Eurogamer از او خواسته شد تا در مورد این عنوان جدید شرکت و اینکه چرا از کلمه نسل بعد استفاده کرد، توضیحات بیشتری بدهد.

وقتی می‌گوییم نسل بعد منظورمان از لحاظ گیم پلی است. نسل بعدی بازی‌ها تک نفره نقش آفرینی چگونه خواهند بود؟

اینکه چه سخت افزاری در ساخت بازی استفاده می‌شود هنوز مشخص نیست. ما سعی داریم تا حد امکان از مرزها عبور کنیم و چیزی خلق کنیم که قابلیت پشتیبانی از نسل بعدی را هم داشته باشد. اما این به این معنی نیست که بازی برای نسل حاضر وجود نخواهد داشت.

استدیو سازنده از سال 2004 به فکر ساخت این عنوان افتادند اما از سال 2015 شروع به ساخت آن کردند، درست بعد از عرضه Fallout 4. در ابتدا هدف تیم ساخت یک بازی پس از آخرالزمان یا یک بازی علمی تخیلی بود که گزینه اول انتخاب شد و Fallout 3 بوجود آمد. حال آن‌ها به سراغ گزینه دوم رفته‌اند.

به گفته هاوارد، Starfield یک بازی متفاوت است اما اگر بازیکنان آن را تجربه کنند متوجه می‌شوند که بتسدا آن را درست کرده است، یا به قول خودش دی ان ای بتسدا در آن وجود دارد و بازیکنان ویژگی‌هایی را مشاهده خواهند کرد که بتسدا به آن‌ها علاقه دارد.

می‌توانید در ادامه تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.