نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 دی 1397
ساعت 09:00

تریلر رونمایی از Persona 5 R به نمایش گذاشته شد

5 از 5

بازی Persona 5 R همراه با تیزر رونمایی آن به تازگی توسط Atlus به اشتراک گذاشته شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Atlus به تازگی با نمایش یک تیزر کوتاه، از بازی Persona 5 R رونمایی کرده است. این تیزر البته اطلاعات چندانی به دست نمی‌دهد، ولی محبوب‌ترین گمانه‌زنی درباره عنوان جدید این است که با معرفی یک نسخه جدید از Persona 5 مواجه هستیم.

در همین رابطه، اخیرا فاش شد که مدتی قبل‌تر تعدادی دامنه اینترنتی مرتبط با مجموعه Persona ثبت شده است که اتفاقا یکی از آن‌ها، به نام همین عنوان تازه معرفی شده است. در تیزر جدید، البته اطلاعات جالبی هم قابل استخراج است که برای مثال اشاره به «مارس ۲۰۱۹ (اسفند - فروردین)» که می‌تواند به تاریخ رونمایی رسمی بازی یا عرضه آن اشاره داشته باشد. تیزر همچنین با لوگوی پلی‌استیشن هم شروع می‌شود که فعلا عرضه فقط برای همین پلتفرم را تایید می‌کند. شما در ادامه می‌توانید تیزر Atlus از عنوان Persona 5 R را تماشا کنید.

 

پیرامون محتوای خود تریلر که راوی به زبان ژاپنی صحبت می‌کند، تصاویری از شهر توکیو از بازی Persona 5 دیده می‌شود که در آن، لوگوی گروه Phantom Thieves و عبارت «پروژه‌های جدید» هم به چشم می‌خورد؛ بخشی که می‌تواند اشاره به معرفی چند عنوان جدید در ماه مارس آینده داشته باشد. در صورت صحت فرضیه‌ها، Persona 5 R نسخه جدید از Persona 5 خواهد بود و Atlus اولین بار هم نیست که چنین کاری می‌کند؛ بازی‌های Persona 3 FES و Persona 4 Golden نمونه‌های مشهوری از این دست هستند که شرکت با حفظ بازی‌های اورجینال در این اقتباس‌ها، محتواها و بهبودهای مختلفی را هم در نسخه تازه‌تر اضافه کرده بود و در ادامه این مدل، انتظار می‌رود که Persona 5 R هم چنین شرایطی داشته باشد.

درباره این نسخه‌ها، البته قبلا یک مورد حتی برای PlayStation Vita هم پورت شد که احتمالات برای پورت شدن این نسخه را هم باز نگه می‌دارد، و ممکن است که بازی برای مدت طولانی به شکل انحصاری کنسولی باقی نماند. در همین رابطه، با در نظر گرفتن اینکه شخصیت Joker از این بازی، در Super Smash Bros. Ultimate نیز به عنوان کاراکتر قابل انتخاب حضور دارد، ممکن است Persona 5 R روزی برای سوییچ هم منتشر شود. با در نظر گرفتن حضور Joker، می‌توان گفت که آتلوس و نینتندو همکاری نزدیکی را دنبال می‌کنند و از همین رو سناریو عرضه Persona 5 R برای سوییچ بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

آتلوس و نینتندو همچنین در سال ۲۰۱۴ نیز همکاری داشتند و Persona Q: Shadow of the Labyrinth در آن سال برای 3DS منتشر شده بود؛ به علاوه دنباله بازی یعنی Persona Q2 نیز مدتی پیش برای 3DS عرضه گردید. در هر صورت، خوشبختانه مدت زیادی تا مارس ۲۰۱۹ باقی نمانده و طرفداران به زودی اطلاعات تازه‌تری دریافت خواهند کرد.

بازی Persona 5 درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

 
 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.