نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 19 دی 1397
ساعت 21:00

نسخه Artyom Edition بازی Metro Exodus معرفی شد

5 از 5

کمپانی دیپ سیلور دقایقی پیش از نسخه بسیار ویژه و محدود بازی Metro Exodus به نام Artyom Edition رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیو 4A گیمز (4A Games) از نسخه بسیار ویژه و محدود Artyom Edition بازی Metro Exodus رونمایی کردند. همان‌طور که اشاره شد، این نسخه بسیار محدود بوده و فقط در ۱۰ عدد تولید شده است. محتویات این نسخه که کپی‌ای دقیق از آیتم‌های محبوب سری بازی‌‌های Metro هستند و به خوبی مانند آن‌ها کار می‌کنند، در یک جعبه مهمات فلزی بسته بندی شده‌ است.

به طور کلی محتویات نسخه Artyom Edition بازی Metro Exodus شامل ساعت محبوب Nixie فعال، ماسک گاز واقعی به همراه یک فیلتر، Dog Tag اسپارتان که نام بازیکن روی آن درج می‌شود، یک قاب نقشه از جنس چرم به همراه خود نقشه که به خوبی جزییات ماجراجویی آرتیوم در بازی را نشان می‌دهد، نسخه دقیق از فندک داخل بازی آرتیوم که از فشنگ واقعی در ساخت آن استفاده شده است و در نهایت، یک گواهی اصالت که توسط کارگردان سری بازی‌های مترو یعنی «اندرو پروکروف» (Andrew Prokhorov) و «دیمیتری گلوخوفسکی» (Dmitry Glukhovsky) امضا شده است. البته این بسته بندی شامل یک نسخه از بازی Metro Exodus Aurora Limited Edition نیز می‌شود. در ادامه شما می‌توانید تصویر مربوط به محتویات این نسخه را مشاهده نمایید:

METRO ArtyomEd BEAUTY SHOT US 1 2 1024x653

دیپ سیلور همچنین ویدیویی جهت معرفی نسخه Artyom Edition بازی منتشر کرده است که در آن، نویسنده اورجینال سری کتاب‌های مترو یعنی دیمیتری گلوخوفسکی به خوبی به معرفی هرکدام از آیتم‌های موجود در بسته می‌پردازد و درباره هرکدام توضیحاتی ارائه می‌دهد. وی همچنین اشاره می‌کند که نسخه Artyom Edition به صورت مستقیم روی فروشگاه‌ها برای فروش قرار نخواهد گرفت و شرکت ناشر تصمیم دارد تا طی هفته‌های آینده و در قالب مجموعه‌ای از تبلیغات در بستر فضای مجازی آن‌ها را در دسترس قرار دهد. در ادامه شما می‌توانید ویدیو معرفی این نسخه از بازی Metro Exodus را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Metro Exodus که چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که ساخت آن به پایان رسیده یا به اصطلاح گلد شده، قرار است در تاریخ ۲۶ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود؛ این در حالی است که عرضه بازی در ابتدا برای تاریخ سوم اسفند (۲۲ فوریه) برنامه‌ریزی شده بود. گفتنی است که این بازی دارای نسخه کالکترزی با قیمت ۲۳۵ دلار است که شامل یک مجسمه از شخصیت اصلی سری بازی‌های مترو یعنی آرتیوم در کنار کتاب هنری و موارد دیگر می‌شود. همچنین نسخه Limited Edition نیز با قیمتی به مراتب کمتر در دسترس قرار خواهد گرفت که حاوی سیزن پس بازی و کتاب هنری می‌شود.

در پایان نظر شما درباره نسخه Artyom Edition بازی Metro Exodus چیست؟

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.