نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 17 بهمن 1397
ساعت 11:00

تریلر سینماتیک جدید بازی Metro Exodus منتشر شد

استودیو 4A Games تریلر سینماتیک جدیدی از بازی Metro Exodus منتشر کرد.

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیو 4A گیمز (4A Games) تریلر سینماتیک جدیدی از بازی Metro Exodus منتشر کردند که نگاهی به آرزوی آرتیوم برای یک زندگی بهتر می‌اندازد؛ البته همان‌طور که در تریلر دیده می‌شود، گاهی اوقات آرزو‌ها می‌توانند تبدیل به کابوس شوند.

این تریلر جدید عنوان آخرالزمانی و شوتر که «کابوس آرتیوم» نام‌گذاری شده، ما را به یک محیط رویایی می‌برد تا نگاهی به امید‌ها و ترس‌های شخصیت‌های آرتیوم از یک زندگی بهتر داشته باشیم؛ رویای زندگی در خارج از زمین‌های نابود شده و پر از جهش یافته‌های عجیب و غریب که بعد‌ها قرار است با عرضه بازی Metro Exodus، به گشت و گذار در آن‌ها بپردازیم. این تریلر همچنین تصاویری از خرابه‌ها و ویرانه‌های ایجاد شده بر اثر یک جنگ هسته‌ای را به نمایش می‌گذارد؛ پروتاگونیست داستان تنها یکی از هزاران بازمانده‌هایی است که به زیرزمین‌های شهر مسکو برای زنده ماندن پناه برده‌اند. در نسخه جدید اما آرتیوم نه تنها خودش، بلکه گروهی از شخصیت‌ها را برای فرار از ویرانه‌ها، در میان کشور روسیه رهبری خواهد کرد. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

«دیمیتری گلوخوفسکی»، خالق و نویسنده رمان‌های اورجینال مترو به تازگی بیانیه‌ای جدید هم‌زمان با انتشار تریلر منتشر کرده که به شرح زیر است:

مشاهده اینکه استودیو 4A Games شخصیت‌های من را از صفحات کتاب‌ها برداشته و آن‌ها را روی صفحه نمایش خلق کرده، افتخار بزرگی بوده است. امیدوارم که طرفداران از این نگاه تازه به دنیای آرتیوم لذت ببرند.

از زمانی که اعلام شد نسخه رایانه‌های شخصی بازی Metro Exodus به مدت یکسال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود، اوضاع برای این عنوان چندان خوب پیش نرفته است. این تصمیم عجیب شرکت ناشر در فاصله کمتر از دو هفته به عرضه بازی روی استیم، واکنش کمپانی ولو را به دنبال داشت که آن را بی‌انصافی در حق مشترکین پلتفرم خود دانست. به دنبال ولو، کاربران نیز به این موضوع واکنش شدید نشان داده و دو بازی قبلی مترو با نقد‌های منفی، به رگبار بستند. این کشمکش‌ها در ادامه به این امر منجر شد که یکی از توسعه دهندگان استودیو 4A Games کاربران استیم را تهدید و اعلام کرد در صورت عدم فروش کافی بازی Metro Exodus روی کامپیوتر، نسخه‌های آینده سری برای این پلتفرم عرضه نخواهند شد. البته استودیو سازنده کمی بعد به صورت رسمی این موضوع را تکذیب کرد و به کاربران اطمینان داد که قصد رها کردن کامپیوتر را ندارد.

بازی Metro Exodus قرار است در تاریخ ۲۶ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق اپیک گیمز) عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.