نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 فروردين 1398
ساعت 09:00

Atlus از Persona 5: The Royal به همراه یک تیزر رونمایی کرد

در تیزر معرفی Persona 5: The Royal شخصیت جدیدی به نمایش در آمده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Atlus به تازگی از بازی Persona 5: The Royal برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرده است. این رونمایی گرچه به همراه یک تیزر معرفی از بازی و جزئیات دیگر است، ولی اطلاعات زیادی از خود بازی را فاش نمی‌کند. به نظر می‌رسد که این بازی، همان Persona 5 R مرموز است که مدتی پیش تریلری از آن منتشر شده بود.

آتلوس تیزر معرفی بازی جدید خود را در جریان پخش انیمیشن Persona 5: Stars and Ours به نمایش گذاشت که در طی آن، یک دختر موقرمز در محوطه بارانی منطقه Shibuya توکیو دیده می‌شود. این تیزر شامل نمایش لوگو و نام رسمی بازی نیز هست و اخیرا در وب‌سایت ژاپنی بازی نیز قرار داده شده است. شما در ادامه می‌توانید تیزر معرفی Persona 5: The Royal را مشاهده کنید.

تیزر کوتاه معرفی بازی Persona 5: The Royal، شامل دیالوگ‌هایی به زبان ژاپنی نیز هست که در آن مکالمه میان شخصی با این دختر موقرمز شنیده می‌شود؛ جایی که که مرد می‌پرسد: - نظرت درباره «Phantom Thieves» چیه؟ و دخترک پاسخ می‌دهد: «فکر می‌کنم کمک کردن به مردم چیز فوق‌العاده‌ای هست، ولی اگر نظر من رو بخوای، از آن‌ها خوشم نمی‌آید. فکر نمی‌کنم که روش‌های Phantom Thieves باعث بشه دنیا به جای بهتری تبدیل بشه یا کمکی به کسی کنه. حس می‌کنم آخر کار، فقط خودت می‌تونی مشکلت رو حل کنی.»

در انتهای تیزر، آتلوس وعده می‌دهد که اطلاعات بیشتر درباره بازی را ماه آینده، ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) و در جریان کنسرت زنده و ویژه Persona به اشتراک می‌گذارد. این بازی همچنین به نظر می‌رسد که یک انحصاری پلی‌استیشن 4 باشد؛ چون در ابتدای تیزر لوگوی پلی‌استیشن به نمایش در می‌آید و در وب‌سایت رسمی بازی نیز فقط به PS4 به عنوان پلتفرم مقصد این بازی اشاره شده و نامی از پلی‌استیشن 3 یا نینتندو سوییچ به میان نیامده است. پیش از این و در زمان نمایش تریلر ، احتمال عرضه برای نینتندو سوییچ بالا در نظر گرفته شد، و باید دید که بازی در نهایت روی کدام پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. با در نظر گرفتن سوابق آتلوس، انتظار می‌رود که این یک نسخه اصلاح شده و با محتویات جدیدتر از Persona 5 باشد، که علیرغم عدم تایید، ولی احتمالا این دختر مو قرمز ممکن است نقش پررنگی در وقایع داستان داشته باشد. او حتی ممکن است به عنوان یک شخصیت جدید و قابل بازی در Persona 5: The Royal هم حضور داشته باشد.

بازی Persona 5 درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.