نویسنده: نریمان عبدی دوشنبه، 15 آبان 1396
ساعت 19:13

باکس آفیس: سینمایی Thor: Ragnarok صدرنشین شد

0 از 5

 باکس آفیس و صدرنشینی فیلم Thor: Ragnarok.

جدیدترین ساخته ماروِل، Thor: Ragnarok، در هفته اول اکران خود توانست صدر جدول باکس آفیس را از آن خود کند. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

با اختلاف بسیار زیاد از دیگر فیلم‌های در حال اکران، عنوان Thor: Ragnarok که جدیدترین ساخته سینمایی دنیای ماروِل است توانست رده نسخت جدول را به دست آورد. این فیلم سینمایی با فروش حیرت‌انگیز 121 میلیون دلار در سه روز اول اکران خود به عنوانی بی‌رقیب در جدول باکس آفیس تبدیل شده است. این برای اولین بار در تاریخ است که یک استودیو توانسته است سه فیلم موفق تجاری با فروش بیش از 100 میلیون دلار را در زمان اکران خود در یک سال داشته باشد.

در رتبه دوم این جدول، عنوان کمدی A Bad Moms Christmas که دنباله‌ای بر فیلم Bad Moms است، قرار دارد. این فیلم در هفته اول اکران خود توانسته است 17 میلیون دلار از گیشه‌ها درآمد داشته باشد. این رقم در مقایسه با نسخه قبلی که 23.8 میلیون دلار بوده است رقم کمتری است.

jigsaw

عنوان ترسناک Jigsaw با فروشی معادل 6.7 میلیون دلار در هفته دوم خود به رتبه سوم جدول باکس آفیس سقوط کرده است. این دنباله سینمایی نسبت به فروش هفته اول خود 59.7 درصد افت کرده است که البته دور از انتظار هم نبوده است چراکه تب‌وتاب هالووین تمام شده و منتقدین هم از فیلم به خوب استقبال نکرده‌اند. این فیلم تاکنون توانسته است 28.8 میلیون دلار فروش کند.

در رتبه چهارم سینمایی کمدی ترسناک Boo 2! A Madea Halloween قرار گرفته است که در این هفته فروشی معادل 4.6 میلیون دلار داشته و در کل 42.9 میلیون دلار فروخته است.

در نهایت در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس فیلم سینمایی Geostorm قرار دارد که توانسته است در هفته سوم اکران خود 3 میلیون دلار و در کل 28.7 میلیون دلار بفروشد.

Geostorm Share

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.