نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 17 تیر 1397
ساعت 09:00

فیلمبرداری سکانس‌های میسی ویلیامز هم در فصل آخر Game of Thrones تمام شد

0 از 5

کار فیلمبرداری سکانس‌های میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک نیز در فصل آخر سریال «بازی تاج و تخت» به پایان رسید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ به تازگی میسی ویلیامز، بازیگر نقش «آریا استارک» در سریال Game of Thrones هم کار فیلمبرداری سکانس‌های خودش را در آخرین فصل از این سری به پایان رساند. ویلیامز این خبر را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و همراه با عکسی از یک کفش خونین منتشر و در ادامه از سریال و طرفداران آن خداحافظی کرد. یکی از بحث‌برانگیزترین مواردی که در پست ویلیامز دیده می‌شود، هشتگ lastwomanstanding یا «آخرین زن زنده مانده» است. که باعث تئوری‌پردازی‌های مختلفی در میان طرفداران سریال شده است.

فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت»، قرار است پایان‌بخش خطوط داستانی اصلی در مجموعه رمان‌های حماسی «نغمه یخ و آتش»، اثر جورج آر. آر. مارتین باشد که سرنوشت «وستروس» را پس از حمله «ارتش مردگان» روشن، و وارث واقعی تاج و تخت آهنین وستروس را تعیین می‌کند. در این سریال درام حماسی، فرجام شخصیت‌ها و خطوط داستانی به شکلی پیچیده شکل می‌گیرند؛ سانسا استارک (با بازی صوفی ترنر) که از یک شاهزاده معصوم تبدیل به یک استراتژیست شده و در فصل اخر هم احتمالا به یک مبارز واقعی تبدیل می‌شود. جان اسنو (با بازی کیت هرینگتون) هم حالا از یک «حرامزاده از همه جا بی‌خبر» می‌رود تا تبدیل به «وارث برحق تاج و تخت وستروس» شود. در بین سایر شخصیت‌ها، شاید شخصیت آریا استارک (با بازی میسی ویلیامز) که از یک دختر بازیگوش حالا تبدیل به یک قاتل مرگبار شده، احتمالا از دیگر خطوط داستانی متقاعدکننده‌تر هست. آریا از کودکی شاهد مرگ عزیزترین نزدیکانش بود، اسیر و آواره شد و درنهایت ذره ذره مهارت‌های مبارزه و بقا را یاد گرفته، و حالا هم به قاتلی از گروه «افراد بی‌چهره» تبدیل شده که قادر است شخصیت افرادی که می‌کشد را بازی کند. از همین رو، شخصیتی که میسی ویلیامز در گیم آو ترونز آن را بازی می‌کند، در میان طرفداران یکی از محبوب‌ترین کاراکترها در میان اعضای خاندان استارک است و بسیاری مایل هستند که در انتهای کار، او هم یکی از زنده‌ماندگان فجایع پایانی داستان باشد.

در تصویر زیر که از پست جدید میسی ویلیامز مشاهده می‌کنید، او بعد از پایان فیلمبرداری سکانس‌های خود، از بلفاست (محل فیلمبرداری سریال)، شخصیت آریا و از سریال گیم آو ترونز خداحافظی کرده است.

m.williams instagram

در پست اینستاگرامی ویلیامز، دو هشتگ lastwomanstanding و barely شاید بیش از همه جلب توجه می‌کند. اگر از بحث‌های مختلف آنلاینی که در این رابطه پیش آمده بگذریم، این اشاره به «بودن به عنوان آخرین زن زنده مانده» به شکل بالقوه می‌تواند یک اسپویل بزرگ از فصل آخر هم باشد، جایی که حداقل می‌توان فرض کرد که شخصیت آریا استارک در انتهای سریال زنده می‌ماند یا باز هم حداقل، از سایر شخصیت‌های زن این سریال بیشتر زنده می‌ماند. در این بین، سرنوشت سایر شخصیت‌های زن از جمله خواهر آریا یعنی سانسا، ملکه دنریس تارگرین یا ملکه سرسی لنیستر بسیار تعیین‌کننده هستند. همچنین این هشتگ ویلیامز می‌تواند صرفا فقط به این نکته اشاره کند که شخصیت او، درواقع یکی از آخرین شخصیت‌های زن سریال است که کار فیلمبرداری سکانس‌هایش به پایان رسیده است. پیش از این امیلیا کلارک و اخیرا هم صوفی ترنر اعلام کرده بودند که کار فیلمبرداری سکانس‌های آن‌ها در فصل آخر این سریال به پایان رسیده است. در زمینه عکس هم شاید وجود خون و متن بعدی، نشان‌دهنده این باشد که آریا درنهایت «لیست قتل» خود (خصوصا کشتن سرسی) را تکمیل می‌کند و درنهایت هم زنده می‌ماند.

فصل آخر این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود که تنها شامل ۶ قسمت خواهد بود. با این حال گفته شده که هر قسمت از این فصل، بسیار طولانی و به اندازه یک فیلم سینمایی کامل طول خواهد داشت. HBO پس از پایان این سریال نیز قصد ندارد با مجموعه رمان‌های «نغمه یخ و آتش» اثر جورج آر. آر. مارتین خداحافظی کند و اخیرا، خبر تایید شدن ساخت اپیزود پایلوت برای سریال جدید پیش‌درآمد برای Game of Thrones نیز منتشر شده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.