نویسنده: امیر قنواتی سه شنبه، 05 دی 1396
ساعت 22:20

هیدئو کوجیما: منتظر سورپرایزهای بیشتری از Death Stranding در سال 2018 باشید

0 از 5

کوجیما باز می‌خواهد جان طرفداران را به لبشان برساند.

مگر می‌شود تریلر بازی‌های "هیدئو کوجیما" (Hideo Kojima) را دید و چیزهای مرموز و عجیب و غریب مختلفی در آن‌ها مشاهده نکرد؟ گرچه تریلرهایی از جدیدترین عنوان این بازیساز بزرگ یعنی "Death Stranding" منتشر شده که حضور بازیگرانی همچون "Norman Reedus" , "Guillermo del Toro" و "Mads Mikkelsen" را نشان می‌دهد اما نقش دقیق آن‌ها در این بازی هنوز مشخص نشده است.

Death Stranding همچنان توسط استدیو تازه تاسیس Kojima Productions در حال ساخت و توسعه است و آقای کوجیما نیز نقشه‌هایی برای سال پیش رو دارد. طبق گفته‌ی هیدئو کوجیما ساخت بازی "Death Stranding" بسیار خوب پیش می‌رود و سونی نیز تایید کرده که سرعت ساخت این بازی به قدری سریع است که تا به حال در هیچ عنوان دیگری ندیده‌اند.

عنوان "Death Stranding" ابتدا در مراسم E3 سال ۲۰۱۶ معرفی شد و تریلرهای بعدی این عنوان نیز به ترتیب در مراسم های "Game Awards" سال ۲۰۱۶ و سال ۲۰۱۷ منتشر شدند.

می‌دانیم که Death Stranding توسط موتور بازی سازی "Decima Engine" ساخته خواهد شد؛ همان موتوری که توانست قدرت گرافیکی "Horizon: Zero Dawn" را به رخ رقبا بکشد. برخی از منابع نیز گفته‌اند که "Death Stranding" یک بازی اکشن-ترسناک خواهد بود. باید منتظر انتشار هرچه سریعتر این عنوان بر روی دو پلتفرم PC و PlayStation 4 باشیم تا ببینیم باز هم کوجیما می‌تواند غوغایی دیگر در صنعت بازی‌ها بپا کند یا خیر.

چندی پیش نیز اطلاعاتی منتشر شد که احتمال می‌رود کوجیما از شخصیت Psycho Mantis از سری Metal Gear Solid در بازی جدیدش الهام گرفته است و به نوعی آن را وارد بازی کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.