نویسنده: فرشاد سه شنبه، 21 اسفند 1397
ساعت 19:00

بازی Control نسبت به عناوین پیشین استودیوی رمدی متفاوت خواهد بود

تفاوت بنیادین بازی Control با عناوین پیشین استودیوی رمدی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی «رمدی» (Remedy) اخیراً جزئیات زیادی را در مورد بازی Control به اشتراک گذاشته است؛ به گفته‌ی این استودیو، کنترل شخصیت اصلی بازی نسبت به عناوین پیشین آن‌ها، بسیار سخت خواهد بود.

«مایکل کاسوراینن» (Mikael Kasurinen) به عنوان کارگردان بازی Control اخیراً در مصاحبه با سایت گیم اینفورمر، جزئیات جدیدی را در مورد این عنوان به اشتراک گذاشت. به گفته‌ی کاسوراینن، در بازی Control از رویکردی همچون بازی Metroidvania استفاده شده، همچنین این عنوان از یک سیستم هوش مصنوعی جدید و ترکیب جدیدی از توانایی‌ها برخوردار خواهد بود؛ بطور کلی در این بازی جدید، شاهد رویکرد متفاوتی نسبت به عناوین پیشین رمدی که اغلب دارای داستان‌هایی خطی بودند، مواجه خواهیم بود؛ کاسوراینن در مصاحبه‌ی خود اعلام کرد:

در عناوین پیشین رمدی، معمولاً شاهد یک داستان خطی بودیم. در این بازی جدید، ما اهدافمان را تغییر داده و با داستانی غیرخطی که مرتبط با توانایی‌ها، انتخاب‌ها و نوع مبارزات شما هستند، روبرو خواهیم بود.

کاسوراینن در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به ترکیب داستان بازی با جزئیات آن و رویکرد برگرفته از بازی Metroidvania جهت ایجاد داستانی غیرخطی، اشاره کرد:

از طریق کمپین اصلی بازی قادر خواهید بود که به ارتقای Security Clearance خود اقدام نموده و این کار شما را قادر می‌سازد تا درهای مختلف و بیشتری را باز کنید. در اوایل بازی شما با درهایی روبرو خواهید شد که قابلیت باز کردن آن‌ها را نخواهید داشت، با ارتقای خود، شما قابلیت باز کردن درهایی را خواهید داشت که در ابتدای کار، به آن‌ها دسترسی نداشتید؛ همچنین با مناطقی روبرو خواهید بود که دسترسی به آن‌ها، محدود به توانایی‌های شما می‌شوند.

توانایی‌ها به شما امکان تغییر روش‌های مبارزه را خواهند داد:

ترکیب توانایی‌های شما، نحوه‌ی ارتقای آن‌ها، ماد سلاح و شخصیت شما، همگی برروی مبارزاتتان و سناریوی بازی اثر گذار خواهند بود.

در این بازی، ما یک محیط سندباکس خواهیم داشت و برخلاف عناوین پیشین که خطی و از پیش تعریف شده بودند و محل و نحوه‌ی حضور هر یک از دشمنان از پیش مشخص شده بودند، در عنوان Control همه چیز به عملکرد شما بستگی خواهد داشت؛ اکنون دشمنان توسط سیستم بازی محل یابی خواهند شد.

عنوان Control در فصل تابستان برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواد شد.

فرشاد | اخبار | 12/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.