نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 اسفند 1398
ساعت 15:00

Death Stranding در پی سی از قفل Denuvo استفاده می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس داده‌های موجود در صفحه فروشگاه استیم Death Stranding، این بازی از قفل نرم‌افزاری Denuvo استفاده می‌کند.

Death Stranding به عنوان آخرین بازی ساخته شده توسط بازی‌ساز شهیر ژاپنی یعنی هیدئو کوجیما، یکی از پربحث‌ترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۱۹ بود که از بسیاری جهات جامعه طرفداران و منتقدین را به دو دسته متضاد تقسیم کرد. به طور کلی ایده‌های تازه‌ای که کوجیما در بازی خود پیاده کرده بود، یا مورد استقبال قرار گرفت یا به کلی رد شدند. درنهایت اما کوجیما به وعده خود برای عرضه یک بازی با ژانری کاملا جدید عمل کرد و نظر نهایی درباره بازی هم برعهده طرفداران گذاشته شد. این بازی در اواخر سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری PS4 عرضه شد و اتفاقا در یک مورد بحث‌برانگیز دیگر، اعلام شد که بازیکنان PC نیز می‌توانند در تابستان ۲۰۲۰ منتظر عرضه بازی روی آن پلتفرم باشند. درحالی که اخیرا تاریخ عرضه دقیق بازی روی پی‌سی مشخص شده، حالا گزارش شده که این بازی نیز به عنوان راهکار ضدسرقت و کرک شدن، از قفل نرم‌افزاری پر حرف و حدیث دنوو/Denuvo استفاده می‌کند.

گزارش جدید براساس تاییدیه‌ای است که از صفحه رسمی بازی در فروشگاه استیم به دست آمده و حالا بازی دث استرندینگ نیز قرار است از فن‌آوری ضدسرقت شرکت Denuvo استفاده کند. باتوجه به تاریخ عرضه این بازی، به نظر آخرین نسخه از قفل Denuvo برای بازی مورداستفاده قرار می‌گیرد. گفتنی است که دنوو به شکل فراگیر به استفاده بیش از حد منابع سیستم و درنهایت کاهش کیفیت بازی‌ها متهم می‌شود و درنهایت، همچنان توسط هکرها قفل‌گشایی و کرک می‌شود. با وجود همه این موارد، به نظر سازندگان و ناشران همچنان به این راهکار اعتماد نشان می‌دهند و بازی Death Stranding که قرار است در روز ۲ ژوئن (۱۳ خرداد ۹۹) عرضه شود نیز از آن استفاده می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.