نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 اسفند 1398
ساعت 18:00

رویداد E3 2020 علیرغم نگرانی‌ها از ویروس کرونا برگزار خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازمان ESA اعلام کرده که علیرغم به تعویق افتادن رویداد GDC به خاطر ویروس کرونا، رویداد E3 2020 طبق برنامه برگزار خواهد شد.

شیوع سریع ویروس COVID-19 یا کرونا در سطح جهان، صنعت بازی را نیز مثل بسیاری دیگر از بخش‌ها با مشکل مواجه کرده است. در آخرین مورد از این دست مشکلات، مدتی پیش خبر از عدم حضور بسیاری از کمپانی‌ها و ناشران بزرگ بازی‌سازی در رویداد GDC 2020 بودیم، اتفاقی که باعث شد مسئولان برگزاری آن تصمیم به لغو رویداد و وعده برگزاری در تاریخ دیگری را بدهند. در همین زمینه، اخیرا سازمان Entertainment Software Association (ESA) که وظیفه  اجرای رویداد E3 را برعهده دارد، اعلام کرده که E3 2020 طبق برنامه قبلی و با سرعت کامل برگزار می‌شود. شما در ادامه این اطلاعیه را مشاهده می‌کنید:

همه درحال رصد نزدیک و دقیق وضعیت کنونی هستند. ما به برخورد هوشیارانه خود ادامه داده و بحث سلامتی و امنیت همه شرکت‌کنندگان و حضار این رویداد را در اولویت اول خود قرار می‌دهیم. با توجه به آنچه که تاکنون مشخص شده، ما درحال حاضر می‌دانیم که رویداد E3 2020 طبق برنامه و با سرعت کامل برگزار خواهد شد. نمایشگاه‌ها و ثبت‌نام‌ها طبق برنامه دنبال خواهند شد تا یک رویداد جذاب را در ژوئن شاهد باشیم.

گفتنی است که تاکنون چند رویداد مهم گیمینگی درجهان، بواسطه نگرانی از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفتند. حدود یک ماه پیش رویداد The Taipei Game Show در تایوان به شکل کامل لغو شد و رویداد GDC نیز شاهد کناره‌گیری پلی‌استیشن، اپیک گیمز، مایکروسافت، فیسبوک و ... به خاطر نگرانی از ویروس کرونا بودند؛ اتفاقی که درنهایت باعث به تعویق افتادن آن شد. درحال حاضر، مسئولان E3 2020 از برگزاری مطابق با برنامه این رویداد می‌گویند، ولی با توجه به گسترش ویروس در کشور آمریکا، این تصمیم ممکن است در ادامه مورد بازنگری قرار بگیرد.

E3 2020 قرار است در روزهای ۹ تا ۱۱ ژوئن (۲۰ تا ۲ خرداد ۹۹) برگزار شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.