نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 18 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

Star Wars Jedi: Fallen Order شروع یک فرنچایز جدید است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ الکترونیک آرتز اخیرا گفته که آنچه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order شروع کرد آغازکننده فرنچایز جدیدی خواهد بود.

اندرو ولیسون مدیرعامل شرکت EA، اخیرا گفته که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order آغازگر مجموعه‌ای از بازی‌های جدید است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که نه تنها ساخت دنباله برای این بازی سال ۲۰۱۹ تایید شده، بلکه طرفداران باید منتظر اقتباس‌های بیشتر هم از آن باشند. ویلسون که در جریان گزارش مالی اخیر شرکت صحبت می‌کرد، گفته که «Jedi: Fallen Order اولین بازی از یک فرنچایز کاملا جدید بود.»

گرچه تایید شدن دنباله‌های بازی Star Wars Jedi: Fallen Order خبر مهمی است، ولی باید توجه داشت که این یک بازی موفق از نظر فروش و استقبال طرفداران بود و این انتظار وجود داشت که الکترونیک آرتز با توجه به این شرایط، به این بازی فراتر از ماجراجویی یک قسمتی نگاه کند. Jedi: Fallen Order علیرغم تحسین‌های دریافت شده از جانب منتقدین، با استقبال طرفداران نیز مواجه بود و Blake Jorgensen از مدیران ارشد شرکت نیز در سال گذشته، پیش‌بینی کرده بود که بازی بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش پیدا کند. Respawn استودیو سازنده بازی نیز مدتی پیش فهرست استخدامی جدیدی برای جذب بازیساز در تیم Star Wars منتشر کرده بود که به عنوان تاییدی دیگر در همین رابطه مدنظر قرار گفت. با توجه به همه این موارد و البته اعلام اینکه بازی تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بازیکن منحصربه‌فرد داشته است، به نظر می‌رسد که خبر عرضه دنباله‌های بعدی Jedi: Fallen Order چندان هم سورپرایزکننده نباشد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ویندوز و استیدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از بازی با امتیاز 7 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.