نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 آذر 1399
ساعت 15:00

رونمایی بیش از 12 بازی در رویداد The Game Awards 2020

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جف کیلی اخیرا به صورت رسمی از حداقل 12 رونمایی برای اولین بار در جریان رویداد The Game Awards 2020 خبر داده است.

رویدادهای سالانه The Game Awards یا جوایز بازی سال، در طول چند سال اخیر عملا به پرمخاطب‌ترین رویداد گیمینگی تبدیل شده و حتی بیش از E3 و Gamescom در جذب مخاطب موفق عمل کرده است. این مراسم، قرار است در سال جاری و حتی با وجود شیوع ویروس کرونا نیز برگزار شود، که خوب البته پخش امسال این رویداد قرار است فقط به صورت دیجیتالی و غیر حضوری باشد. در جریان این رویداد، بهترین بازی‌های سال 2020 در شاخه های مختلف انتخاب و معرفی می‌شوند، خبرهای گیمینگی به اشتراک گذاشته می‌شود و مشابه سال اخیر قرار است شامل رویداد پیش نمایش نیز باشد.

در فاصله حدود دو روز تا برگزاری، جف کیلی مجری و تهیه‌کننده این رویدادها اخیرا موضوع پرسش و پاسخ AMA از طریق ردیت ایجاد کرده و در طی آن به سوالات جالبی پاسخ داده است. در یکی از مهم‌ترین پاسخ‌ها، او گفته که طرفداران و بینندگان می‌توانند در جریان The Game Awards 2020 شاهد بیش از 12 رونمایی از بازی‌های جدید باشند که قبل از این در هیچ جای دیگر دیده نشده بودند. او در شفاف‌سازی بعدی، اشاره کرد که بین 12 تا 15 بازی از جمله برخی عناوین AAA، عناوین کوچک و عناوین ایندی از طریق مراسم پیش رو برای اولین بار معرفی خواهند شد. کیلی همچنین در پاسخ به یک سوال دیگر، مدت زمان اجرای برنامه را مشابه دوره‌های قبل و حدود دو ساعت و نیم اعلام کرد.

پیش از این نیز تایید شده بود که پنج بازی در جریان رویداد پیش نمایش The Game Awards معرفی خواهند شد، و مشخص نیست که در محاسبه 12 بازی مدنظر قرار گرفته شده یا خیر. جدای از این بازی‌ها، حضور برخی عناوین نظیر فصل سوم بازی Fall Guys، بازی Hood: Outlaws and Legends و همچنین Dragon Age 4 در مراسم تایید شده و پیرامون عناوین جدید، شایعات مختلفی از جمله رونمایی از یک بازی جدید مایکروسافت، بازی Elden Ring یا حتی ریبوت احتمالی Silent Hill مطرح بوده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.