نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 بهمن 1401
ساعت 16:00

استودیو EA Motive مایل به ادامه کار روی سری Dead Space است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی ریمیک Dead Space پس از مدت‌ها انتظار اخیرا منتشر شد و به شکل گسترده‌ای هم با استقبال طرفداران و همچنین منتقدین مواجه بوده است. با توجه به این احیا باشکوه، از همین حالا سوالاتی وجود دارد که آیا EA به دنبال ادامه دادن سری بازی خواهد بود یا خیر. جالب است که در خود بازی ریمیک اخیر، ایستر اگ منتسب به Dead Space 2 نیز پیدا شده و به نظر می‌رسد که سازندگان بازی از قبل با چنین ایده‌ای و ادامه دادن سری موافق بوده‌اند. علیرغم همه این موارد، باید توجه داشت که Motive Studio سازنده بازی اخیر، از قبل تایید کرده بود که پروژه بعدی این شرکت مربوط به یک بازی از سری Iron Man است.

پیرامون پروژه‌های بعدی این استودیو و احتمال ادامه کار روی سری Dead Space، مسئولان شرکت اخیرا در یک گفتگوی AMA فاش کردند که آن‌ها قطعا مایل به ادامه کار روی سری هستند.

ما این موضوع را هم در داخل استودیو و هم در بیرون گفته بودیم که مایل به ادامه کار روی سری Dead Space هستیم. هسته گروه ما کاملا برای این مجموعه اشتیاق دارد و باید با بحث کردن، به این جمع‌بندی برسیم که بهترین قدم برای آینده خودمان چیست. در اینجا موارد زیادی هستند که باید در نظر گرفته شوند که در سطح استودیو و کمپانی باید مورد بحث قرار گیرند و در این مدت، تیم توسعه این بازی به مرخصی که واقعا مستحقش بودند می‌روند. ما در حال حاضر تیم فوق‌العاده‌ای هم داریم که کار روی بازی Iron Man را شروع کردند و باید به طرفداران اطمینان خاطر بدهیم که این پروژه نیز در دست تیم بزرگی قرار دارد.

در بخش دیگری از سوالات، تایید شد که استودیو فعلا تصمیمی ندارد که درجه سختی جدیدی به بازی اضافه کند. همچنین اشاره شد که تیم سازندگان ایده عرضه DLC را در نظر می‌گیرند و روی آن فکر می‌کنند، با این حال درحال حاضر چیزی قطعی نیست. بازی Dead Space درحال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.