نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 10 ارديبهشت 1396
ساعت 00:28

ویدئوی مقایسه Gran Turismo Sport با Asseto Corsa

5 از 5

هم اکنون ویدئوی جدیدی از بازی ریسینگ Gran Turismo Sport کاری از استودیوی Polyphony Digital منتشر شده که به مقایسه این بازی با عنوان ریسینگ Asseto Corsa کاری از استودیوی Kunos Simulazioni می پردازد. تفاوت در ساختار، نورپردازی، و کیفیت ماشین ها کاملاً متمایز و قابل تشخیص می باشد و نشان می دهد که استودیوی Polyphony Digital بر روی عنوان  GT Sport بسیار کار کرده است. هم اکنون می توانید این ویدئو را در پایان متن مشاهده کنید.
بعلاوه ویدئوی دیگری هم از نسخه بتا بسته Gran Turismo Sport منتشر شده که بطور کلی نشان می دهد این بازی حتی در حالت بتا بسته عملکرد بسیارخوبی دارد و عملکرد کلی آن کاملاً پایدار و باثبات می باشد.
عنوان ریسینگ Gran Turismo Sport در مد تک نفره و چندنفره طراحی شده و قرار است در سال 2017 عرضه گردد، البته هنوز تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است. این بازی برای PlayStation 4 و PlayStation VR در دسترس قرار خواهد گرفت. Gran Turismo Sport درواقع سیزدهمین بخش از سری Gran Turismo می باشد.
عنوان ریسینگ Assetto Corsa در اواخر سال 2014 برای Microsoft Windows عرضه شد و پس از آن در سال 2016 ورژن های PlayStation 4, Xbox One آن نیز ارائه گردید.

م.حافظ | اخبار | 29/04/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.