نویسنده: فرشاد سه شنبه، 11 مهر 1396
ساعت 20:35

آلبرت پنلو: اکس‌باکس وان اکس یک چیز منحصر بفرد است

0 از 5

آلبرت پنلو: اکس‌باکس وان اکس یک چیز منحصر بفرد است نه یک نسل جدید

بدون شک می‌توان کنسول اکس‌باکس وان اکس را قدرتمندترین کنسولی دانست که تا به امروز به بازار عرضه شده است. برخلاف پیشینه کنسول‌ها، اینبار شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است تا کنسولی میان نسلی را روانه بازار کند که در آن شاهد ارتقا سخت افزار کنسول موجود، یعنی اکس‌باکس وان هستیم. اما برخی معتقدند که اکس‌باکس وان اکس یک کنسول کاملاً میان نسلی نیست، از سوی دیگر اگر بخواهیم این کنسول را نسل جدیدی بنامیم با مخالفت شرکت مایکروسافت روبرو خواهیم شد پس ما دقیقاً با چه چیزی روبرو هستیم؟

این سوالی است که اخیراً در مصاحبه‌ای از آقای «آلبرت پنلو» (Albert Penello) به عنوان مدیر ارشد بازاریابی کنسول اکس‌باکس پرسیده شد. پنلو معتقد است که پاسخ این سوال، به بزرگی که مردم فکر می‌کنند نیست. براساس گفته او، در بازارهای کنسول‌ها با طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها از سوی مصرف کنندگان روبرو هستیم و زمانی که آن‌ها با انتخاب مشابهی (پس از انتشار اکس‌باکس وان اکس) طرف خواهند شد، آن‌ها باید تصمیم بگیرند که آیا خواستار خرید سیستمی با حداقل مشکلات هستند یا خیر. او این مسئله را با خرید ماشین و تلفن همراه مقایسه کرد. پنلو گفت:

اکس‌باکس وان اکس چیز جدیدی است. اگر به زندگی روزمره مردم نگاه کنید، با پرسش‌هایی نظیر چرا ماشین‌هایی با 4 سیلندر، 6 سیلندر و یا 8 سیلندر وجود دارند؟ چرا دو ماشین لباسشویی وجود دارد؟ چرا تلفن‌ها دارای ابعاد مختلفی هستند؟ روبرو خواهید شد. بیشتر مردم ارزش پولی را که برای خرید چیزی می‌پردازند می‌دانند. تنها کنسول‌ها هستند که در بازار با ثبات روبرو هستند و به همین دلیل است که فکر نمی‌کنم علتی برای ابهام مردم در ارتباط با تولیدات صنایع وجود داشته باشد. فکر می‌کنم که مردم می‌دانند در کجا باید به فناوری بها دهند، پولی که می‌دهند برای چیست و چه چیزی در بازی‌ها برای آن‌ها اهمیت دارد. آن‌ها قابلیت تصمیم گیری خواهند داشت.

کنسول اکس‌باکس وان اکس در اوایل ماه آینده بصورت جهانی عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 03/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.