نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 12 شهریور 1397
ساعت 08:30

نسخه ویژه کنسول Xbox One X با طرح بازی Shadow of the Tomb Raider رونمایی شد

0 از 5

شرکت مایکروسافت به تازگی از نسخه ویژه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با طرح بازی Shadow of the Tomb Raider رونمایی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بخش ایکس‌باکس از شرکت بزرگ مایکروسافت از نسخه محدود و ویژه کنسول میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس با طرح بازی موردانتظار Shadow of the Tomb Raider فقط در یک عدد رونمایی کرد. این کنسول هم‌اکنون فقط از طریق وبسایت Ebay قابل خریداری بوده و تمامی مبلغ عاید شده نیز به Best Friends که یک سازمان رفاه برای حیوانات ملی است، تعلق خواهد گرفت. قیمت ابتدایی این باندل ویژه در ابتدا هزار دلار بود که پیشنهاد کنندگان در عرضه چند ساعت، آن را سه برابر کردند. لازم به بیان است که این کنسول ایکس‌باکس وان ایکس‌ به همراه یک کنترلر ویژه با طرح Shadow of the Tomb Raider و نسخه دیجیتالی از بازی برای فروش گذاشته شده است.

shadow of the tomb raider xbox one x

بازی Shadow of the Tomb Raider ختم کلامی برای ریبوت سه گانه فرانچایز Tomb Raider شرکت اسکوئر انیکس خواهد بود. این بازی داستان تاریکترین بازه زمانی از سیر تکاملی شخصیت لارا کرافت را بیان می‌کند. کشمکش درونی لارا در این بازی، او را در حل کردن مشکلاتی که اصلا نباید به سمتشان برود، رهبری خواهد کرد؛ همین امر نیز او را به نوعی یک شخصیت شرور برای داستان خودش تبدیل می‌کند. در این میان اما وقتی به پایان داستان نزدیک می‌شویم، لارا لحظه معینی را تجربه خواهد کرد که او را تبدیل به یک افسانه می‌کند.

این عنوان بر خلاف لحن تاریکی که دارد اما دارای شباهت‌های زیادی نیز با بازی Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ و بازی Rise of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۵ است. شما در این عنوان، لحظات مشابه‌ای با دو نسخه قبلی بازی در بالا رفتن و تیراندازی در کنار مجازات‌های وحشیانه‌ای که لارا باید تحمل کند، از آتش‌های سوزان گرفته تا سونامی‌های ویران کننده، مشاهده خواهید کرد. شایان به ذکر است که بازی در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد که هر کدام محتویات ویژه و به خصوصی را ارائه می‌دهند.

بازی Shadow of the Tomb Raider بر خلاف نسخه‌های گذشته که توسط استودیو کریستال داینامیکس توسعه یافتند، توسط استودیو ایداس مونترال ساخته شده و قرار است در تاریخ ۲۳ شهریورماه ۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید تریلر گیم‌پلی ده دقیقه‌ای آن را در این لینک مشاهده نمایید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.