نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 04 خرداد 1397
ساعت 20:00

Shadow of the Tomb Raider سخت‌ترین نسخه‌ی سری خواهد بود

0 از 5

به گفته‌ی کارگردان این عنوان، Shadow of the Tomb Raider سخت‌ترین عنوان کل سری خواهد بود

قبلاً اعلام شده بود که معماهای نسخه‌ی جدید سری محبوب Tomb Raider نسبت به نسخه‌های قبل دشوارتر خواهند بود، حالا کارگردان بازی، آقای Daniel Chayer-Bisson طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی EDGE اعلام کرده که این نسخه دشوارترین نسخه‌ی سری خواهد بود. 

این نسخه به نظر من دشوارترین عنوان Tomb Raider در کل سری است. این مسئله مهم است چون لارا این‌ بار باتجربه‌‌تر است. این نسخه قرار است بزرگ‌ و سخت‌تر باشد و اولین معمایی که حل می‌کنید بسیار دشوار خواهد بود. چک پوینت‌ها از بخش‌هایی که در آن‌ها خواهید مرد خیلی دور نیستند، پس شکست خوردن و کشته شدن به انواع اشکال خشن و وحشتناک برایتان ناراحت کننده خواهد بود. سعی کنید نمیرید!

نویسنده‌ی اصلی بازی، Jill Murray اذعان داشت که انگیزه‌ی آنتاگونیست بازی همانند لارا متقاعد کننده خواهد بود و هدف از این کار این بوده که بازیکنان را نسبت به انگیزه‌ی لارا در بازی به شک بیندازد.

[...] کار کردن روی عنوانی مورد انتظار بسیار هیجان‌انگیز است، عنوانی که بسیاری رویش کار کرده‌اند تا به این شکل بستری قوی برایش بسازند. ما می‌توانیم بگوییم که "خب، بقیه تا الان چه کارهایی انجام داده‌اند؟" و به عمق برویم و شاید کارهایی بکنیم که آن‌‌ها انجام نداده‌اند. ما شاهد لارایی هستیم که با خود درگیر است. همچنین آنتاگونیست این نسخه می‌تواند شخصیت اصلی عنوان خود باشد، انگیز‌ه‌ی او برای کارهایی که انجام می‌دهد به اندازه‌ی لارا متقاعد کننده است. [این بازی] قرار است به بازیکنان موضوعی برای فکر کردن بدهد و باعث شود آن‌ها نیز انگیزه‌ی لارا را مثل خودش زیر سوال ببرند. به نظرم همچنین چیزی را در این نوع بازی‌ها می‌توانیم عرضه کنیم و پیاده کردن آن در عناوین چندنفره بسیار دشوارتر است.

Shadow of the Tomb Raider در تاریخ جمعه 23 شهریور برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد و همچنین در مراسم E3 امسال نیز حضور خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.