نویسنده: مهدی افتخاری جمعه، 04 خرداد 1397
ساعت 20:54

Battlefield V دو نوع ارز داخل بازی خواهد داشت

5 از 5

EA قصد دارد از روش چند ارزی در Battlefield 5 استفاده کند.

شرکت EA تایید کرد در عنوان جدید خود در این سری که ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد، دو نوع پول رایج وجود دارد. هنوز مشخص نیست که نام‌های این دو ارز چه هستند، اما مطمئنا برای بازیکنان در همه جهان آشنا خواهند بود.

یک مدل پول از طریق بازی کردن به طور عادی به دست می‌آید. ارز دوم، ارز Premium یا Premium Currency است که باید آن را با پول دنیای واقعی تهیه کرد. از ارز Premium برای خرید آیتم‌های جانبی استفاده می‌شود که به دلیل نبودن Season Pass، این آیتم‌ها بخش بزرگی از بازی را تشکیل می‌دهند.

EA این قضیه را برای سایت Polygon تایید کرده است.  آن‌ها همچنین اوایل این هفته گفتند که بازی Loot Box نخواهد داشت.

داشتن دو نوع ارز داخل بازی یکی از روش‌هایی است که به نظر می‌رسد EA در بازی خود پیاده سازی کند. روش دوم داشتن یک مدل ارز است که هم در دنیای واقعی بتوان آن را خرید، هم اینکه از طریق بازی کردن به دست بیاید. مطمئنا EA می‌تواند ارز Premium را تحت شرایط خاصی به بازیکنان بدهد، مانند پاداش برای انجام دادن بعضی از ماموریت‌های خاص داخل بازی، درست همانطوری که در بازی Star Wars Battlefront 2 این روش وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که آیا می‌توان با ارز رایگان آیتم‌های جانبی را تهیه کرد یا نه. اطلاعات در مورد ساختار موجود در بازی برای ارزها یا قیمت آیتم‌ها، احتمالا در ماه‌های آینده که به تاریخ انتشار نزدیک‌تر شویم به دستمان خواهد رسید.

خبر دیگر این است که شرکت DICE اعلام کرده در حال حاضر بروی این کار می‌کند که راهی برای پیاده سازی ساختار Battle Royal  در بازی را پیدا کنند. Battlefield 5 در تاریخ 19 اکتبر برای PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.