نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 شهریور 1397
ساعت 08:00

Sekiro از نظر ابعاد مشابه Dark Souls 3 و Bloodborne است

0 از 5

استودیو فرام‌سافتور، به تازگی جزئیاتی را در رابطه با ابعاد دنیا و طول بازی Sekiro: Shadows Die Twice فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جدیدترین بازی استودیو خالق سری Dark Souls، بازی شدیدا موردانتظار Sekiro: Shadows Die Twice است و اخیرا FromSoftware، جزئیاتی را در رابطه با ابعاد دنیای بازی فاش کرده است.

در جریان مصاحبه اخیر Yasuhiro Kitao از فرام سافت‌ور، کیتائو گرچه اشاره نکرد که بازیکنان چند ساعت تجربه در دنیای بازی را می‌توانند انتظار داشته باشند، ولی در این خصوص گفت که قطعا این میزان از بازیکنی به بازیکن دیگر، با در نظر گرفتن ذات دشوار بازی متفاوت خواهد بود. او همچنین پیرامون محدوده و سایز دنیای این بازی نیز اشاره کرد که بسیار شبیه به کارهای اخیر استودیو خواهد بود. کیتائو پس از این در پاسخ به این سوال که منظورش از این کارها، بازی‌های Bloodborne و Dark Souls 3 است نیز این جمله را تایید کرد.

به هر ترتیب و حتی بدون در نظر گرفتن ابعاد بازی‌های ذکر شده، باید گفت که آن بازی‌ها نیز به خاطر ریشه سخت گیم‌پلی خود، عناوینی بودند که به ساعت‌ها زمان برای به پایان رساندن‌شان نیاز داشتند؛ این میزان برای تکمیل واقعی بازی حتی چندین ساعت دیگر هم زمان طلب می‌کرد. در زمینه بازی Sekiro، این بازی نیز گرچه در برخی جنبه‌های همیشگی استودیو فرام‌سافتور تغییراتی را با عناوین قبلی استودیو شاهد است، ولی با در نظر گرفتن همین تفاوت‌ها، از جمله امکان احیا شدن بازیکن از مرگ و دشواری بسیار بیشتر این بازی نسبت به سری «دارک سولز»، می‌توان ساعات بسیار زیادی گیم‌پلی را در دنیای این بازی نیز متصور بود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice، اخیرا و در جریان رویداد گیمزکام 2018 نیز حضور ویژه‌ای در غرفه شرکت اکتیویژن داشت، و علاقمندان قادر به تجربه گیم‌پلی دمو این بازی نیز بودند. در این زمینه، ویدیو گیم‌پلی این بازی نیز منتشر شده که می‌توانید آن را در بازی‌مگ تماشا کنید.  به علاوه، اکتیویژن قبل از شروع رویداد گیمزکام، تاریخ عرضه و جزئیات نسخه کالکتور این بازی را نیز منتشر کرد. این بازی، قرار است در روز ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۹۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.