نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 شهریور 1397
ساعت 13:00

تعداد بازیکنان بتای Blackout به ۱۰۰ نفر افزایش پیدا کرد

0 از 5

Treyarch به تازگی و در جریان بتای ماد بتل رویال Blackout، حداکثر ظرفیت بازیکنان و طول این دوره را افزایش داد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که تا سه روز دیگر دوره برگزاری بتای ماد Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 به پایان می‌رسد، تری‌آرک اعلام کرده که برای تست سرورها و یک تغییر که درخواست‌های زیادی داشته، موقتا ظرفیت تعداد بازیکنان حاضر در بازی را بیشتر می‌کند. این خبر در ادامه گزارش اخیر بود که این استودیو، ظرفیت بازیکنان را از ۸۰ نفر به ۸۸ نفر ارتقا داد و حالا، اعلام کرده که این ظرفیت به ۱۰۰ بازیکن افزایش یافته است.

دوره بتای خصوصی ماد بتل رویال Blackout، که اولین ماد بتل رویال سری کال آو دیوتی و یکی از مادهای موجود در بازی Call of Duty: Black Ops 4 است، تقریبا یک هفته پیش شروع شد و پیش‌خریدکنندگان نسخه PS4 بازی، از روز ۱۹ شهریور وارد این دوره شدند. بازیکنان PC و Xbox One هم از ۴ روز بعد به این دوره دسترسی پیدا کردند. این دوره قرار بود در ساعت ۱۰ صبح روز ۲۰ سپتامبر به پایان برسد، که تری‌آرک به تازگی اعلام کرده که این زمان را دو ساعت افزایش داده است. در زمینه این دوره، ظاهرا بسیاری از بازیکنان از روند کلی این ماد رضایت دارند و به سرعت به محبوبیت رسیده است، به شکلی که این موضوع حتی باعث افزایش ارزش سهام کمپانی اکتیویژن نیز شد.

پیرامون افزایش چند ساعتی طول دوره، البته تعداد زیادی از بازیکنان به انتقاد از تری‌آرک پرداخته و و این تایم را زمان نامناسبی دانسته‌اند؛ با این حال به نظر می‌رسد که این تصمیم و اعلام بالاتر رفتن حداکثر ظرفیت بازیکنان، تصمیمی بوده تا تری‌آرک بتواند سرورهای بازی را در بیشترین فشار ممکن یک دوره بتا (که در حالت طبیعی نمی‌تواند تا آن میزان رخ بدهد) تست کند. همچنین تری‌ارک براساس نتایج این تست و برآورد کلی این دوره، ممکن است حداکثر طرفیت نهایی بازیکنان در هر سرور بازی را در عرضه نهایی هم با ۱۰۰ نفر ببندد.

در هر صورت، دلیل اصلی این تصمیم چه بحث تست سرور باشد و یا چه حتی بحث‌های بازاریابی و تبلیغاتی، سازندگان بازی از ابتدا نیز مشخص کرده بودند که بحث حداکثر ظرفیت تعداد بازیکنان، یک تصمیم سلیقه‌ای است که ۱۰۰ نفر باشد و این می‌تواند بیشتر یا کم‌تر شود. به این ترتیب بازیکنان بعد از این دوره، احتمالا خبر رسمی درباره ظرفیت نهایی بازیکنان ماد بتل رویال را دریافت می‌کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار است در روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.