نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 20 خرداد 1398
ساعت 02:47

اولین تریلر گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order را ببینید

اولین تریلر گیم‌پلی بازی موردانتظار Fallen Order به نمایش درآمد

5 از 5

شب گذشته طی همایش EA Play همانطور که انتظار داشتیم، تریلر گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای اولین بار به نمایش درآمد.

در این ویدیو بخش‌های مختلفی از بازی مثل مبارزات، پلتفرمینگ و... نشان داده شد. علاوه بر این، حالا دیگر می‌دانیم یکی از همراهان اصلی گیمر در طول گیم‌پلی ربات کوچکی با نام BD-1 خواهد بود که می‌تواند درها و کامپیوترها را هک کند، محیط را اسکن کند و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد.

 بر اساس همین تریلر 14 دقیقه‌ای می‌توان فهمید که دشمنان از تنوع قابل قبولی برخوردار هستند و برای مقابله با هر کدام از آن‌ها باید شیوه مبارزه مخصوصی داشته باشید. در این بین مطمئنا حیات وحش نقش مهمی در مبارزات خواهند داشت و قطعا در طول داستان با موجودات مختلفی برخورد خواهیم داشت.

تریلر منتشر شده مکانیک‌های زیادی از بازی را به نمایش گذاشت. راه رفتن روی دیوار، پرتاب سلاح و قدرت‌های ویژه از جالب‌توجه‌ترین نکات تریلر هستند. با استفاده از قدرت‌های مخصوصِ کاراکتر بازی می‌توانید دشمنان را به هل دهید، آن‌‌ها را به سمت خود بکشانید یا برای مدت کوتاهی همه چیز را آهسته کنید. بخش Skills هم قدرت‌های بیش‌تری به قهرمان بازی اضافه می‌شود.

در طول نمایش سازندگان به منظور لو نرفتن جذابیت بازی، اطلاعات خاصی را از داستان اثر منتشر نکردند. اما همان‌طور که قبلا گفته شده بود، می‌دانیم که وقایع بازی چند ماه پس از به اجرا درآوردن Order 66 روایت می‌شود.

Star Wars: Jedi Fallen Order در تاریخ 24 آبان برای پلی‌استیشن4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترها روانه بازار می‌شود.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.