نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 09 اسفند 1397
ساعت 16:00

اشاره تازه سازندگان به وجود بخش چندنفره در Death Stranding

ثبت یک نشان تجاری می‌تواند به بخش آنلاین در دث استرندینگ اشاره داشته باشد

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ثبت یک علامت تجاری جدید توسط سازندگان بازی Death Stranding، یک بار دیگر گمانه‌زنی‌ها برای وجود حالت چندنفره و آنلاین در آن را افزایش داده است. این علامت‌های تجاری با نام‌های «Social Strand System» و «Strand Game» توسط استودیو «کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)» ثبت شدند.

بازی «دث استرندینگ»، یک از موضوعات مورد بحث جذاب در جامعه بازیکنان است؛ این موضوع هم نه فقط به خاطر این است که کارگردانی و ایده ساخت آن توسط «هیدئو کوجیما»، به عنوان یکی از بازیسازان افسانه‌ای صنعت مطرح و دنبال می‌شود، بلکه به خاطر همه صحبت‌ها و تعریف‌هایی است که از گوشه و کنار درباره آن به گوش می‌رسد. درواقع طوری است که گرچه طرفداران از جنبه‌های کلی بازی تقریبا هیچ اطلاعات رسمی در اختیار ندارند، ولی هر آنچه که از بازی به گوش می‌رسد، نشان از یک بازی سنت شکن و فوق‌العاده دارد. با توجه به بازدید کوجیما از استودیوهای گوریلا گیمز و رمدی، این تعاریف و بسیاری تحسین‌های دیگر البته نه از جانب خود سازندگان، بلکه از جانب کسانی بوده که موفق به تجربه یا دیدن دموهایی از این بازی شده بودند.

Kojima Productions به عنوان تیم سازنده بازی، اخیرا دو علامت‌تجاری با نام‌های «Social Strand System» و «Strand Game» در ژاپن ثبت کردند که قسمت Social، به نظر اشاره به وجود یک بخش چندنفره دارد؛ یا حداقل از وجود المان‌های آنلاین و اجتماعی در این بازی خبر می‌دهد. به هر ترتیب، این نام‌ها گرچه به صورت دقیق وجود چنین بخشی را تایید نمی‌کند، ولی این اشاره می‌تواند در ادامه خبرهای قبلی هم در نظر گرفته شود. در این ارتباط، پیش از این در بازی مگ خواندید که در جریان گفتگوی هیدئو کوجیما با نویسنده‌ای به نام «F. Paul Wilson»، از بازی دث استرندینگ به عنوان بازی که از «المان‌های آنلاین کاملا متحول‌کننده‌ای» برخوردار است یاد شده بود.

در هر صورت، حتی بسیاری از جنبه‌های گیم‌پلی و داستان این بازی نیز با اصرار هیدئو کوجیما هنوز فاش نشده، و احتمالا انتظار زیادی خواهد بود که وجود یک بخش چندنفره در آن تایید شود. لازم به ذکر است که آخرین پروژه کوجیما در شرکت کونامی، Metal Gear Solid 5 بود که این بازی، هم از المان‌های آنلاین در کمپین اصلی برخوردار بود و هم از یک بخش مجزای چندنفره، تحت عنوان «Metal Gear Online» تشکیل می‌شد.

بازی دث استرندینگ هنوز تاریخ عرضه مشخصی پیدا نکرده، ولی قرار است به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.